karretjes achter je fiets

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Nu heb ik geen directe plannen om een karretje achter mijn YZF te hangen...
Er zijn zelfs complete vouwwagens te koop, en misschien is het wel grappig om achter een sportieve motor (TIJDENS DE VAKANTIE'S!!!) en enorme kar te hebben :)
Maar wie heeft er wel 's meegereden? Merk je het erg met optrekken en in bochten?

Je moet natuurlijk zo'n trekhaak hebben...


Je mag in duitsland maar 60 met die karretjes, leuk als je met 200+ wordt ingehaald :(


_________________
Omdat bijna iedere motorrijder met betalen z'n helm afdoet, denkt zo'n pompbediende er gelijk iets achter als je hem niet af doet. Als IEDEREEN gewoon zijn helm ophoud dan is het hierbij opgelost...

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-20 11:46 ]
 
Omdat bijna iedere motorrijder met betalen z'n helm afdoet, denkt zo'n pompbediende er gelijk iets achter als je hem niet af doet. Als IEDEREEN gewoon zijn helm ophoud dan is het hierbij opgelost...

Ik zet mijn helm zelden af... Wat de pompbediende er ook van vindt....

Uhm wat betreft karretjes, over 20 jaar als ik een Goldwing heb, dan vertel ik je wel hoe het bevalt })
 
Omdat bijna iedere motorrijder met betalen z'n helm afdoet, denkt zo'n pompbediende er gelijk iets achter als je hem niet af doet. Als IEDEREEN gewoon zijn helm ophoud dan is het hierbij opgelost...

Ik zet mijn helm zelden af... Wat de pompbediende er ook van vindt....

Uhm wat betreft karretjes, over 20 jaar als ik een Goldwing heb, dan vertel ik je wel hoe het bevalt })
Ik doe gewoon de kinnebak omhoog werkt ook prima

Ik vindt persoonlijk die karretjes er niet uitzien, ga dan met de auto als je veel rommel meeneemt.

wat ook werkt paar man met motor andere, bijv. vriendin, met auto. Je kan dan veel spullen mee en toch op je vakante adres lekker toeren. :]
ps die nwe smiltjes zijn cool :}
 
ik heb geen auto en hoef die ook niet... :j

Je mag dan een randdebiel zijn als je met een goldwing+zijspan+karretje rijd...

Maar altijd nog beter dan een automobilist op vier wielen+zes-asbakken+zes-opbergvakken.

In de praktijk hebben die "goldwing+zijspan+karretje-mensen" er ook nog een vette merceduss bij.
 
ik heb geen auto en hoef die ook niet... :j

Je mag dan een randdebiel zijn als je met een goldwing+zijspan+karretje rijd...

Maar altijd nog beter dan een automobilist op vier wielen+zes-asbakken+zes-opbergvakken.

In de praktijk hebben die "goldwing+zijspan+karretje-mensen" er ook nog een vette merceduss bij.
[off-topic]
Ons Bertje is een beetje dwars merk ik...... Overal middelvingertjes posten....
[/off-topic]

Effe on-topic, sorry maar nee met een Goldwing met zijspan en karretje ben je in mijn ogen niet slim bezig... Je combineert alle nadelen.
Ik ga meer voor met de auto en aanhanger ( met daarop de motoren.) als ik al niet met de motor ga. Eigelijk ga ik altijd met de motor, en daar neem ik op mee wat ik kan. Meer neem ik gewoonweg niet mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan