Karten, driften, raggen (NH-topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
full
Oké,het plan was dus om te gaan karten. :)
full

Nu vraag ik me af wie daar zin in hebben,en bij welke kartbaan?

Grootebroek?
Hoorn?
Hypo?
Limmen?
Zaandam?

Suggesties zijn welkom,ik weet namelijk niet of er nog meer banen zijn.

Heb al effe voorzichtig gekeken bij Hoorn voor het arrangement,maar laat ik eerst even vragen of er genoeg animo voor is.
 
Agos, ik wil niet lullig overkomen, maar ik denk dat je het wel wat meer specifiek tot de Noord Holland groep moet richten.

Correct me if I'm wrong, maar dat was volgens mij de opzet.

No offence naar diegenen die niet zo bekend zijn met de NH groep !
 
Agos, ik wil niet lullig overkomen, maar ik denk dat je het wel wat meer specifiek tot de Noord Holland groep moet richten.

Correct me if I'm wrong, maar dat was volgens mij de opzet.

No offence naar diegenen die niet zo bekend zijn met de NH groep !
Je hebt gelijk,stom van me. |(
Dit is voor de Akermaatcrew. :)
Ik ga effe kijken of er een modje online is. ;)
 
Ik zou het Nooooit in Hoorn/zwaag doen ..... da's een hele saaie baan waar je niet kan inhalen ...


Hippolytushoef -- kartworld in limmen -- silverstone in Zwanenburg

Zelf vind ik limmen nog altijd het mooist ...


Ik ben laatst op zwaag geweest en hippo en hippo is veeeeeel leuker
 
Ik zou het Nooooit in Hoorn/zwaag doen ..... da's een hele saaie baan waar je niet kan inhalen ...


Hippolytushoef -- kartworld in limmen -- silverstone in Zwanenburg

Zelf vind ik limmen nog altijd het mooist ...


Ik ben laatst op zwaag geweest en hippo en hippo is veeeeeel leuker
Hoorn saai!!!!?????

Dan daag ik jou uit om daar te karten :+ .
Ik heb daar al menig 1-uursrace gereden, maar die baan is en blijft super! (voor een indoorbaan dan....)
 
Hoorn saai!!!!?????

Dan daag ik jou uit om daar te karten :+ .
Ik heb daar al menig 1-uursrace gereden, maar die baan is en blijft super! (voor een indoorbaan dan....)
En volgens mij is het arrangement daar ook goedkoper.
Ik zal eens effe sjekken.

Is nog met beker voor de winnaar ook. :)

 
Laatst bewerkt:
ik wil ook wel mee, was laatst bij raceplanet van Blekermolen en daar zag ik iets van een kartbaan over meerdere etages (volgens mij ergens bij Rotterdam) tis maar 20 minutjes rijden en een meteen een nieuwe hollandse versie vna GR *D
 
ik ben voor limmen

vroeger heb ik daar nog weleens een 3 uurs endurance race geraced, samen met 2 vrienden in 1 team, en toen ben ik heel dicht bij het baan record gekomen

die baan is echt geweldig

helaas ben ik er lang niet geweest maar daar vind ik het echt leuk

wil ook wel weer eens kijken hoe goed ik nou ben met karten (met wat extra gewicht en leeftijd hehehe)
 
In principe heb je ook nog een baan in huizen ( Cornell Karting mwaaah baan .. niet heel jottum maar je kan het combineren met laser shooten) en je hebt nog een baan in Amersterdam ( naam ontschoten maar ligt wel centraal en is erg leuk om te doen, ze hebben 2 banen die ze aan elkaar kunnen knopen)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk alleen bekend met de banen in Hippo en Huizen. Die vind ik beide errug leuk om te rijden.
 
full
Oké,het plan was dus om te gaan karten. :)
full

Nu vraag ik me af wie daar zin in hebben,en bij welke kartbaan?

Grootebroek?
Hoorn?
Hypo?
Limmen?
Zaandam?

Suggesties zijn welkom,ik weet namelijk niet of er nog meer banen zijn.

Heb al effe voorzichtig gekeken bij Hoorn voor het arrangement,maar laat ik eerst even vragen of er genoeg animo voor is.
kick
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel eens in Limmen geweest,
Is alleen wel een jaar of 6 terug dus weet het eigenlijk niet meer zo goed.

Maakt mijn niet uit waar of wanneer, plan maar wat..
 
ik wil ook wel mee, was laatst bij raceplanet van Blekermolen en daar zag ik iets van een kartbaan over meerdere etages (volgens mij ergens bij Rotterdam) tis maar 20 minutjes rijden en een meteen een nieuwe hollandse versie vna GR *D
@X-11:Bleekemolen in R'dam?? Bedoel je niet in Mijdrecht?? *D
@Agos:wat zeur je nou over ver weg? :? De Noordpool, dat is ver weg. Iedereen heb een motor en jij heb ook een auto. Maar goed, het is tenslotte het N-H topic dus laten we maar gaan Karten in N-Holland.
Misschien ff overleggen wat het makkelijkst is voor degene zonder auto. Ik zou bijv. best wat mensen op kunnen halen. Ik neem aan dat andere mensen met een auto datzelfde ook wel willen doen voor mensen zonder auto.
 
@Agos:wat zeur je nou over ver weg? :? De Noordpool, dat is ver weg. Iedereen heb een motor en jij heb ook een auto. Maar goed, het is tenslotte het N-H topic dus laten we maar gaan Karten in N-Holland.
Misschien ff overleggen wat het makkelijkst is voor degene zonder auto. Ik zou bijv. best wat mensen op kunnen halen. Ik neem aan dat andere mensen met een auto datzelfde ook wel willen doen voor mensen zonder auto.

Ik zeur niet over te ver weg,voor mijn part gaan we helemaal België in. :)
Het ging me meer om de centraliteit.
Dus als mensen richting Rotterdam willen,mij maakt ut niks uit. :)
Bij mij kunnen overigens ook mensuhh in het koekblik.
 
We gaan dus naar Brussel :P
Ik vind het wel een goed idee ff te polsen wie nou echt mee gaat/wil. en idd dan pas de baan uitkiezen.
al id'en voor een datum??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan