Karten in Grootebroek. (Noord-Holland-topic)

Als je kijkt zie je dat dat ook van ABN AMRO afkomstig is...... da's een goeie bank..... daar krijg ik elke maand weer een zooi centjes van gestort op m'n rekening ;)
Aha,je werkt bij ABN. ;) (alleen begrijpt ik niet wat de Postbank daarmee te maken heeft.)

@Iedereen:
Weet iemand een goeie site waar ik de route op een knappe manier kan laten zien?
 
Route-uitleg
De eerste kaart moet je zien vanaf de A7 vanaf Purmerend richting Den Helder.
Je gaat bij Afslag Hoorn-Noord de weg af,en dan rij je op de N302(Westfrisiaweg)

full

Die volg je voor een groot gedeelte richting Enkhuizen,maar op een gegeven moment gaat de naam van de Westfrisiaweg over in Drechterlandse weg.
Het is echter nog steeds gewoon dezelfde N302.
Hieronder zie je hoe de weg een andere naam krijgt,zo onstaat er geen verwarring. ;)
Je blijft daar dus gewoon rechtdoor rijden richting Enkhuizen. ;)

full

Nog voor Enkhuizen zie je aan je rechterhand de afslag Grootebroek/Bovenkarspel staan op een groot vierkant verkeersbord,daar ga je in.(dit is geloof ik de Esdoornlaan)
Vervolgens kom je bij de eerste rotonde,en die neem je voor een kwart richting centrum,vervolgens krijg je de tweede rotonde en daar moet je gewoon rechtdoor,om vervolgens weer een rotonde te krijgen en daar ga je ook rechtdoor.
Meteen na de rotonde krijg je een spoorlijn,en die steek je over,vervolgens is het de eerste afslag aan je rechterhand,en dan rij je op de industrieweg,en daar zit het kartcentrum aan het begin aan je rechterhand.(tegenover de brandweer en de politie)

full

Ben je echter een afslag te vroeg van de N302 gegaan,dan kan je via de raadhuislaan op de industrieweg bereiken.(een willekeurig persoon die daar bekend is,weet wel waar het kartcentrum ligt ;)
Bovendien is het op de kaart goed te zien.
 
Laatst bewerkt:
he r6bbert....was er trouwens nog wat over van de bowling centjes?
t scheen van wel toch??
 
R6bbert,van jou is het ook binnen. :)

@ErikMV:Ik kom qua bedrag op 510 euro uit,waarvan Grim Reaper en R.S ieder 5 euro terug krijgen.
13 mensen rijden + eten
3 mensen wel eten,maar niet karten.
Reken het even na,en laat even weten of dit klopt. ;)
Het komt dus met de teruggave aan R.S en Grim Reaper op 500 euro rond uit,een mooi bedrag lijkt mij. :)

Je rekensom klopt hoor. 500 euro is wat het arrangement kost. (35 euro voor wie eet en kart en 15 euro voor wie alleen eet)

Ik stel voor dat we de drankjes laten turven en dat iedereen van te voren iets in een pot gooit.
 
Zooo, was kort maar gezellig. Ben nu lekker aan 't werk. Schiet niet echt op met drie stukjes vlees in je buik '( .
David en Erik; thnx voor de organisatie en Hugo... succes met de volgende meeting :P
 
Bij gebrek aan foto's heb ik maar de lijstjes van de tijden meegenomen.

Dit was de eerste heat van de eerste groep:


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan