Karten met MF Haarlem

Schwenneh

MF veteraan
23 okt 2007
27.872
72
Utrecht
Om een lang verhaal kort te maken...

*O* Karten *O*


mario-kart-mario.jpg


Achteraf gaat er natuurlijk nog ergens gegeten worden. :Y

Waar: De kartfabrique in Utrecht. Eten zien we tegen die tijd wel.

Wanneer: Zie Doodle-poll: Klik klik

Zondag 24 januari 2010 *O*

De eerste heat is om 17:30. Dat betekend 16:45 aanwezig.
Dan zijn alle 20 karts voor ons gereserveerd (max 20 karts op de baan).

Op het moment dat we aankomen kunnen we ons gelijk inschrijven voor het onbeperkt karten. Daarvoor kan niet gereserveerd worden.



En wie:
Degenen die met regelmaat in het Haarlem-topic te vinden zijn en dus daar in de OP staan vermeld.


- Sven
- Casper (ovb)
- Joyce
- Thom
- Dionari
- Roy
- Rooie
- Gerard
- Adinda
- Alex
- Nick
- Heleen
- Impie
- Shiva
- Frits
- Mike
- Peter
- Snappie
- Kjell
- Jeroen
- Danique
- Nofri
- Jane
- Nigel
- Bob
- Michelle
- Miniwan

Vervoer
Auto:
Sven (+3)- Kjell
Gerard (+4)-
Roy (+3)- Mike, Dionari, Marjolein
Joyce (+3)- Miniwan, Nofri, Nick(Batty)
Shiva (+3)
Thom (+4)- Danique, Jane, Nigel, Jeroen
Snappie
Ed
Heleen (+1)- Adinda

Nog onbekend: Rooie, Peter, Bob, Michelle, Impie

Motor:


MFH-fun is gegarandeerd. 8-)


BELANGRIJK:
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- In het laatste geval is het dus van heel groot belang dat je goed spiegelt voordat je het kritieke punt gaat nemen en nadien om te kijken of je achterrijder je nog steeds volgt.
- Motor-Forum.nl of topicstarter zijn in de ruimste zin van het woord geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan wil ik ook wel mee *O*

Miss wel handig om voor volgend jaar te plannen aangezien het voor de meeste mensen wel druk is in december (is maar een idee hoor O-) :X )
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan wil ik ook wel mee *O*

Miss wel handig om voor volgend jaar te plannen aangezien het voor de meeste mensen wel druk is in december (is maar een idee hoor O-) :X )
kijk is in de OP van hier lieverd ;)

klik maar op KLIK KLIK daar :+
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan wil ik ook wel mee *O*

Miss wel handig om voor volgend jaar te plannen aangezien het voor de meeste mensen wel druk is in december (is maar een idee hoor O-) :X )

De planning is ook voor januari 2010. ;)

Ik kan zelf namelijk niet dit jaar. :P
 
eeey count me in! *O* *O* *O*

wel ff afhangend van wanneer precies, zal geen april worden neem ik aan???
weet je hoeveel ik lees op een dag |( mag ik ook eens wat missen O-) :+

@ daphne: ik ben er stiekem ook niet super goed in, gewoon scheuren met dat ding ;) zelfde als motor rijden eigenljik, goede lijn kiezen :Y
en de rest van de baan af beuken O-) maar dat is neit voor op de motor, alleen voor op 4 wielen :)
en je moet het vrouwenteam wel komen versterken!!! *D
 
Laatst bewerkt:
eeey count me in! *O* *O* *O*

wel ff afhangend van wanneer precies, zal geen april worden neem ik aan???

@ daphne: ik ben er stiekem ook niet super goed in, gewoon scheuren met dat ding ;) zelfde als motor rijden eigenljik, goede lijn kiezen :Y
en de rest van de baan af beuken O-) maar dat is neit voor op de motor, alleen voor op 4 wielen :)
en je moet het vrouwenteam wel komen versterken!!! *D

Check de poll in de OP. ;)
 
eeey count me in! *O* *O* *O*

wel ff afhangend van wanneer precies, zal geen april worden neem ik aan???
weet je hoeveel ik lees op een dag |( mag ik ook eens wat missen O-) :+


@ daphne: ik ben er stiekem ook niet super goed in, gewoon scheuren met dat ding ;) zelfde als motor rijden eigenljik, goede lijn kiezen :Y
en de rest van de baan af beuken O-) maar dat is neit voor op de motor, alleen voor op 4 wielen :)
en je moet het vrouwenteam wel komen versterken!!! *D

sorry, ff aangepast :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan