Karten met MF Oost!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Karten!

russ_wicks_shifter_kart.jpg


Tijdens een top secret MF BBQ werd het idee op tafel gegooid om een keer te gaan karten met MF Oost. Dit is een aantal jaren geleden al een keer gedaan, maar aangezien ik toen niet kon is unaniem besloten dat ik de volgende keer karten zou gaan organiseren :+.

Dus bij deze!

Vanwege het overweldigende aantal stemmen voor deze datum (en het kleinere aantal stemmen voor 24 november) gaat dit alles plaatsvinden op

7 november!

In Enschede

Om ongeveer 19:30u

Op de Oude Markt in Enschede verzamelen :Y (Vóór Paddy's)`

Informatie

Go Planet Kart Racing in Enschede

De keus lijkt te vallen op het karten van ongeveer twee heats en daarna ergens gezellig wat drinken. Andere suggesties zijn welkom :).


:W


Deelnemers

Paul Hewson
RaceMonkey
Dennis_B
Nas too!
me-daph
Aircooled
TurboMausie
Starscream
MotorMieke komt vermoedelijk alleen eten.
Fien komt ovb eten
MaartenP wil tóch weer mee

Update 30-10

Qua eten leek me het handig om richting Oude Markt te gaan in Enschede... Daar zitten een aantal toko's (Kater, Crash, Sam Sam, Pinocchio) waar je goed kunt eten en ook voor een redelijke prijs :Y. Kunnen we daar altijd nog ff bekijken wáár we heen gaan :Y

Tevens: de mensen die nu op de lijst staan gaan nog steeds mee? Dus ook de "ovb aub bvd" mensen? De begintijd van 19:30 in de stad mag van mij blijven staan. De kartbaan is geopend tot 0:00u, dus dan kunnen we nog wel ff :+.

Handig om te weten. Het karten van een losse heat kost 14,50. Voor studenten (op vertoon van studentenkaart) 10 Euro per heat. Ik geloof echter dat dat laatste alleen op mijzelf van toepassing is :o.

Twee heats karten kost 27 Euro
Drie heats karten kost 36 Euro

Ik denk niet dat er animo is voor veel meer? :+. Laat in het topic even weten hoeveel heats je wilt rijden. Dan kan ik evt. van tevoren even aankondigen dat we komen en voor hoeveel heats :Y.


Oh and last and unleashed... :P

We hebben er zin in! *O* *O*


Belangrijke update!

Ik heb zojuist een reactie gehad van de kartbaan. De eerste heat staat om 21:45u gepland. De tweede rond 22:30u en de eventuele derde voor sommige mensen om 23:15u. Eerder was er geen plek meer, maar ik neem aan dat we ons wel vermaken. Het is in elk geval zaak dat we ons daar melden om 21:30u uiterlijk.

Ik heb ongeveer 10 mensen opgegeven, dus daar moeten we wel mee wegkomen lijkt me zo :).
 
Laatst bewerkt:
Ik ga waarschijnlijk ook wel mee.... maar volgens mij is de baan in Nijverdal een stuk beter dan die in enschede ( met name de karts) ... is nijverdal geen optie ??
 
Ik ga waarschijnlijk ook wel mee.... maar volgens mij is de baan in Nijverdal een stuk beter dan die in enschede ( met name de karts) ... is nijverdal geen optie ??
Dan zou ik als "organisator" de verste afstand af moeten leggen om er te komen :+... Lijkt me niet direct praktisch nee.

Maar als er meerdere mensen voor stemmen dan zou ik het in overweging nemen... :P


Edit: bijna 50km :X
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik als "organisator" de verste afstand af moeten leggen om er te komen :+... Lijkt me niet direct praktisch nee.

Maar als er meerdere mensen voor stemmen dan zou ik het in overweging nemen... :P


Edit: bijna 50km :X
Je mag wel weer meerijden hoor _O-


I'm in *O*
:]
 
Dan zou ik als "organisator" de verste afstand af moeten leggen om er te komen :+... Lijkt me niet direct praktisch nee.

Maar als er meerdere mensen voor stemmen dan zou ik het in overweging nemen... :P


Edit: bijna 50km :X

Mocht het slecht weer zijn wil ik je best komen halen hoor... ... maar dat ff terzijde..

*zoekt overdinkel in google maps..
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik als "organisator" de verste afstand af moeten leggen om er te komen :+... Lijkt me niet direct praktisch nee.

Maar als er meerdere mensen voor stemmen dan zou ik het in overweging nemen... :P


Edit: bijna 50km :X

Pffft, weer aan de cola -O- Iemand slaapplaats op fietsafstand? :+
 
Fiets in de auto en naar slaapplaats, fietsen naar kartbaan, karten en tanken, terugfietsen naar slaapplaats, slapen, terug naar huis met de fiets in de auto.

Sounds like a plan! :P
Wat noem jij fietsafstand by the way?

Oldenzaal = 15km
Enschede = 18km
 
Oh, gaan we karten ja? Kan dat aankomende zondag :? Ik heb dan namelijk(wederom) een familiedag O-)

Niet?


Oh :/ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan