Karten met MF Oost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Karten!
Belangrijke update!

Ik heb zojuist een reactie gehad van de kartbaan. De eerste heat staat om 21:45u gepland. De tweede rond 22:30u en de eventuele derde voor sommige mensen om 23:15u. Eerder was er geen plek meer, maar ik neem aan dat we ons wel vermaken. Het is in elk geval zaak dat we ons daar melden om 21:30u uiterlijk.

Ik heb ongeveer 10 mensen opgegeven, dus daar moeten we wel mee wegkomen lijkt me zo :).

Wacht trouwens niet op mij voor het eten. Kom alleen karten kijken en drankje(s) doen!
Wij rijden rond 9 uur richting kartbaan :Y
Voor karten en drankjes erna :9
Dus geen eten voor ons ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel wie er om half 8 staat... Heb ook nog de optie om met de auto te gaan. In dat geval kan ik me-daph wel meenemen richting Gooooo Planet. To be continued :+
 
Ik zie wel wie er om half 8 staat... Heb ook nog de optie om met de auto te gaan. In dat geval kan ik me-daph wel meenemen richting Gooooo Planet. To be continued :+


Ik hoor/zie wel...
Wacht op de "to be continued"

Moet ik ook nog mijn zwempak meenemen?
Net een old fashion verjaardagspartijtje: "Je wordt thuis opgehaald en we brengen je ook weer thuis" :+
 
Ik hoor/zie wel...
Wacht op de "to be continued"

Moet ik ook nog mijn zwempak meenemen?
Net een old fashion verjaardagspartijtje: "Je wordt thuis opgehaald en we brengen je ook weer thuis" :+
Nee, we gaan niet zwemmen en je word niet thuisgebracht... Maar ik bedacht me wel dat als ik met motor/auto ga da'k dan ook m'n eigen helm heb 8-)
 
Naja zeg, je wilt 'r wel ophalen als je met de auto gaat, maar ze wordt niet thuisgebracht :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan