Karten MF oost wie gaat er mee!!!

welke datum gaan we karten

  • 9 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 juli

    Stemmen: 4 50,0%
  • 13 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 september

    Stemmen: 4 50,0%
  • 10 september

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Laat hier effe duidelijk weten wie ermee gaan want als je te weinig pers hebt kun je het net zo goed een andere keer doen.
 
Laat hier effe duidelijk weten wie ermee gaan want als je te weinig pers hebt kun je het net zo goed een andere keer doen.

Twijfel, twijfel, ik kart heel graag (zelfs ooit een helm gekocht speciaal voor het karten) maar kom altijd redelijk verrot van die karts af...ben nu eenmaal niet zo stevig gebouwd.

Maar ...... zet mij maar op de lijst, neem aan dat het ergens 's middags is?
 
Er zijn twee optie,s of lekker s,avond,s is wel leuker en ik denk dat het dat ook gaat worden en dan kunnen we of naar Nijverdal of naar Enschede,want die in Duitsland is s,avonds niet geopend.
Laat effe horen als je wil wat je wil })
 
wim moet tot 7u werken dus gaat niet lukken :(
ikke zou toch al niet gaan rijden dus meld me af -O-
 
Er zijn twee optie,s of lekker s,avond,s is wel leuker en ik denk dat het dat ook gaat worden en dan kunnen we of naar Nijverdal of naar Enschede,want die in Duitsland is s,avonds niet geopend.
Laat effe horen als je wil wat je wil })

Oké 3 september 's avonds dan kan ik zeker. E'de of N'dal maakt me niets uit, al ken ik de baan in E'de wel en dat is natuurlijk een voordeel.

Zet me maar op de lijst!
 
Er zijn twee optie,s of lekker s,avond,s is wel leuker en ik denk dat het dat ook gaat worden en dan kunnen we of naar Nijverdal of naar Enschede,want die in Duitsland is s,avonds niet geopend.
Laat effe horen als je wil wat je wil })

Maakt mij niets uit, zie het vanzelf wel. Ken beide banen wel.
 
Alweer 3 afgezegt
Jongens ik denk dat ik af ga blazen en dat we een keer een andere datum prikken lijkt me beter
Wat denken jullie ervan!
 
Dat is ook de bedoeling
Dus het gaat niet door
Tss tja je krijgt die lijst ook nooit vol als ik drie keer schrijf 'ik ga mee' en nog niet op die lijst sta :(

Hmm nou moet ik zaterdag wel gaan rijden op de motor -O-


:+
 
Sorry jpd neem het me niet kwalijk maar we blijven met zo weinig over :}
Ben niet boos. Zelfs niet verdrietig, kan me goed voorstellen dat je het cancelled. Niet heel erg, heb ik tenminste tijd een stukkie te rijden op de motor *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan