karten

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj
nu is winter zullen niet echt veel mensen meer rijden
altans geen toertochtjes.
mischien leuk om een x met een groep wat anders te gaan doen bv karten of zo (op een centrale plaats natuurlijk)
wie heeft er zin?
 
Schrijf mij ook maar in! :9

Heb net het e.e.a georganiseerd op m\'n werk, dat valt in midden januari.

Waar wordt het dan gehouden? Coronel in Huizen ( www.coronel-kartracing.nl ), of in Maarssen bij De Fabrique ( www.defabrique.nl )? Veel meer ken ik er niet die zo centraal liggen. Wie weet er nog meer adressen?
 
In Huizen is het erg makkelijk om een baan voor een groep af te huren en het is erg gezellig, ik woon er zelf dusss daarna een pilsje bij mij paken
 
zeg maar wanneer en hoelaat.

zie deze link voor meer karting:

http://karting.pagina.nl/


btw. holland indoor karting arkel ligt in de buurt van utrecht. vondt het een leuke baan, toen die tijd hadden ze nog benzinemotoren misschien is dit niet meer zo.
 
Wil er best wel een stukkie voor rijden, maar aub wel een beetje centraal in NL houden. Utrecht is toch al gauw 1,5 uur rijden. (Als ik me een beetje aan de regels hou! ;) )
 
heb best zin, al verlies ik altijd met dat karten :( , maar het zal best lache zijn...
 
Als het niet al te ver is (dus niet 250 km rijden ofzo), dan wil ik ook wel mee. :)

[me]Revolution wint altijd van al zijn collega\'s }) dus eens wat andere tegenstanders zijn welkom. :] [/me]
 
Moet je doen als het weer een beetje motorweer wordt. Lachen, allemaal mannen en vrouwen in leren combi\'s op die karts.
 
Moet je doen als het weer een beetje motorweer wordt. Lachen, allemaal mannen en vrouwen in leren combi\'s op die karts.

Goed plan. Neem toch altijd wel m\'n helm mee als ik ga karten, dus helemaal in \'pak\' is net zo makkelijk. Moet ik eerst wel een motorpak kopen ;)
 
Inderdaad, neem zelf ook altijd mijn eigen helm mee. Die past tenminste, en je krijgt niet de haarluis van een ander. (en een ander niet die van jou)

Maar kom op, wanneer gaan we? Januari? Februari (wordt alweer rijkelijk laat)? Op wat voor dag? Doordeweeks of in het weekeinde? Veel centraler dan regio Utrecht zal niet lukken, denk ik. We hebben al rium 10 man, genoeg om een baantje af te huren. Als we het echt leuk willen maken, kunnen we misschien wel een man of 30 nemen en dan een langeduurwedstrijd rijden. :) Gaat wel in de papieren lopen... \ '(

Tijd voor een poll over de onderwerpen plaats, budget, tijd?
 
Minibiken in Belgisch Limburg!!! :)
Niet zo centraal maar wel serieuze fun gegarandeert lijkt me :)
 
Wil er best wel een stukkie voor rijden, maar aub wel een beetje centraal in NL houden. Utrecht is toch al gauw 1,5 uur rijden. (Als ik me een beetje aan de regels hou! ;) )

Ja hallo, buitenlanders hebben altijd voorrang, dat moest je ondertss al weten. Kartbaan in\'t zuiden van NL dus! :P
 
Minibiken in Belgisch Limburg!!! :)
Niet zo centraal maar wel serieuze fun gegarandeert lijkt me :)

Inderdaad, dat wilde ik ook net zeggen!!!!! Misschien niet zo heel centraal, maar wel erg gaaf. Wij gaan meestal dan op woensdagavond naar Lommel, net over de grens, ongeveer een uur rijden vanaf Arnhem.

Er is in Belgie nl iemand die met monobikes (kleine brommertjes die ong 60 kmph gaan en dat is een goede snelheid voor een klein kartbaantje) een paar kartcentra afgaat en op wo staat hij dus in Lommel. Het is misschien wel iets minder centraal, maar echt veeeeeeeeeeel leuker dan karten! Alleen al om iedereen in full leather opgevouwen op zo\'n klein ding te zien!.

Dus.... Het is wellicht een optie. Nadeel is dat het op woensdag is.... Maar dat komt omdat dit het kartcentrum is wat het dichtst in de buurt ligt voor ons.

Groetjes
Elske
 
Ik doe mee, altijf gaaf om te doen..

Als er eerlijk gereden wordt tenminste, anders slaat de stemming om.. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan