karten

Inderdaad, dat wilde ik ook net zeggen!!!!! Misschien niet zo heel centraal, maar wel erg gaaf. Wij gaan meestal dan op woensdagavond naar Lommel, net over de grens, ongeveer een uur rijden vanaf Arnhem.

Er is in Belgie nl iemand die met monobikes (kleine brommertjes die ong 60 kmph gaan en dat is een goede snelheid voor een klein kartbaantje) een paar kartcentra afgaat en op wo staat hij dus in Lommel. Het is misschien wel iets minder centraal, maar echt veeeeeeeeeeel leuker dan karten! Alleen al om iedereen in full leather opgevouwen op zo\'n klein ding te zien!.

Dus.... Het is wellicht een optie. Nadeel is dat het op woensdag is.... Maar dat komt omdat dit het kartcentrum is wat het dichtst in de buurt ligt voor ons.

Groetjes
Elske

\"k doe mee als we in Lommel gaan \"minibiken\" Veeel gaver dan karten EN inde buurt! :} :] :]
 
Misschien moeten we maar niet proberen om 1 centraal punt te nemen daar iedereen samen te krijgen maar eerder gewoon een paar lokale dingetjes organiseren voor diegene die er zin in hebben.
Veel minder moeite voor de organisatoren en de deelnemers lijkt me.
 
minibikenminibikenminibiken :}

2e kerstdag zijn ze ook geopend. Is ff rijen naar Lommel, maar zeker de moeite waard!
 
Minibiken lijkt me ook wel leuk, maar om helemaal vanuit A\'dam naar Lommel te rijden lijkt me wat minder.

Laten alle zuiderlingen dan gaan minifietsen, dan gaat de rest lekker skelteren, goed? En als we niet centraal in Nederland hoeven te zijn, kunnen we ook op Silverstone (Zwanenburg) rijden, lekker 2 verdiepingen (nou ja, 1,5) rondtuffen.

www.silverstone.nl

Anders in Zaandam: www.kartcity.nl of Amsterdam: www.bleekemolen.nl ofsow.

Maar als Schamperd organiseert dan mag het ook in Huizen gehouden worden hoor, daar gaan we ook met mijn detacheringsbedrijf rijden, dus kan ik nog ff goed oefenen :9
 
schampie gaat z,n best doen maar wil ik wel weeten wat iedereen wil of minibiken op woensdag wat voor toch veel mensen een probleem word denk ik
of op een vrijdag avond of zo een wedstrijdje karten
bv voorondes en een finale en wat eeten?
ik zal wel ff wat opties op gaan zoeken en een poll aan maken met keuzes
 
Terug
Bovenaan Onderaan