Karten

waar en met eten of zonder eten

  • amsterdam met eten

    Stemmen: 2 11,1%
  • amsterdam zonder eten

    Stemmen: 2 11,1%
  • delft met eten

    Stemmen: 1 5,6%
  • delft zonder eten

    Stemmen: 11 61,1%
  • ik wil niet

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.

Motorsmurf

MF veteraan
24 mrt 2003
17.235
1.755
Winkel (Noord Holland)
ik heb een idee gekregen om te gaan karten. Wanneer weet ik nog niet, weet niet wie er mee gaan. Ik werk bij bleekemolen en krijg dan korting en er zijn dus 3 vestingen amsterdam(waar ik werk), mijdrecht en delft. Datum: 12 Juli. Dus mijn bedoeling is om een arrangement te boeken dus dat wil zeggen 1 training,3 race en een finale. Iedereen mag mee alleen 1 probleem iedereen moet 16 zijn anders mag er niet gereden worden
Groeten Motorsmurf
P.S. aanmelden tot 2 weken van te voren ivm boeken
Met eten kost het (incl drank) 89,50 euro pp (zonder korting)
Zonder eten kost het 49,50 euro pp (zonder korting)
 
Laatst bewerkt:
Delft en ik doe mee :) anders misschien

Eten maakt me niet, wat moet ik nu stemmen??????? ;)
 
Amsterdam is voor mij het dichtste bij . Maar ik ga ook mee als het ergens anders wordt gehouden hoor :-)
 
lijkt mij leuk, maart ik zit aardig krap bij kas en dat wordt alleen maar erger dus dat eten doe ik liever niet... Verder kom ik zeker (mits ik kan en er "gezellige" mensen meegaan)
 
[hollandse mode] hoe noemen ze dat ook alweer ... sluikreclame ? ziet er ook niet echt cheap uit ; 4 keer raggen voor €50. kan me herrinneren dat karten 'vroeger' iets van fl.25 kostte per heat. maal 4 is dus 100 piek. klinkt als €50 to me :) als je nou aankwam met €25 voor 4 heats dan wordt het wat interessanter ... [/hollandse mode]

maarreh, veel plezier !
 
[hollandse mode] hoe noemen ze dat ook alweer ... sluikreclame ? ziet er ook niet echt cheap uit ; 4 keer raggen voor €50. kan me herrinneren dat karten 'vroeger' iets van fl.25 kostte per heat. maal 4 is dus 100 piek. klinkt als €50 to me :) als je nou aankwam met €25 voor 4 heats dan wordt het wat interessanter ... [/hollandse mode]

maarreh, veel plezier !
kan ik helaas niet doen
goedkoper maken althans niet veel krijg wel personeelskorting maar das ook maar 15%. als het maar gezellig is
 
pff al mn geld gaat in rijbewijs zitten beetje jammer
alleen eten en kijken kan wel weer, dat zou wel koel zijn, alleen hoe ik er dan kom is de vraag, en waar t dan zou zijn.
 
Helaas, dan hebben we net een NVVM dag achter de rug op Lelystad. Ander keertje ben ik er misschien wel bij.. 8-)

Als ik eerlijk mag zijn is het aardig aan de prijs idd.
 
pff al mn geld gaat in rijbewijs zitten beetje jammer
alleen eten en kijken kan wel weer, dat zou wel koel zijn, alleen hoe ik er dan kom is de vraag, en waar t dan zou zijn.
ziet er naar uit dat het in delft gaat gebeuren aan gezien de poll dan kan je het lopend af :P (als er genoeg mensen zijn) desnoods kom ik je halen
 
is al een keer gedaan en was een redelijk succes. Ik kon zelf niet meedoen, maar ben wel even langsgereden. Was toen een kleine groep die meedeed en er was volgens mij ook korting geregeld.

Volgens mij krijgen we ook korting als we er met 300 man komen!
 
Eigenlijk vind ik het best wel duur! ik heb met schookl eens gekard (ook een beetje met organisatie geholpen) en bij coronel in huizen waren we 25-30 pleuro pp kwijt en daar mochten we van 7 tot 11 racen (uiteindelijk kwam dit neer op ieder 4a5 heats)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan