Kartproject-GSXR600 K5

19 apr 2019
6
6
Hallo mensen,

Dit is misschien een beetje uit de richting maar ik hoop hier informatie te kunnen vinden over mn blok (GSXR 600 K5) indien nodig.

En ik zal zo nu en dan wat foto's plaatsen van de vooruitgang van het project. En als de kart rijbaar is wat filmpjes.

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier gaan hebben van het beeldmateriaal als ik van het bouwen en rijden.

Gr. Joey van Houtum
20190419_181434.jpg
 
Is er een mogelijkheid om er mee te rijden? Een 600 CC klasse ofzo?
 
Is er een mogelijkheid om er mee te rijden? Een 600 CC klasse ofzo?
Er is een EK superkarts met 250 CC blokken er in. Die hebben een stroomlijn om de boel op de weg te houden, en rijden bv op Assen 1:35. Dat is maar 3 seconden langzamer dan de motogp :}. Denk dat een klasse met 600cc blokken qua veiligheid niet haalbaar is, zoals al in de comments te lezen word het een beest van een machine. Zal een grote drift partij worden denk ik._O-.

voor een idee of hard dat gaat op Assen.
 
Had je niet beter het chassis van een schakelkart kunnen nemen, dus met voorremmen en een inrichting voor een schakelhandel? Die heb je toch nodig.. en de voorremmen zijn ook geen overbodige luxe met meer dan 100pk..
Dat had gekund. Ik ben van plan om voor nog remmen er op te zetten en zelf een constructie te maken voor het schakelen.
Klopt dat is zeker geen overbodige luxe maar ik denk dat ik met 97PK het niet heel veel verschil zal maken aangezien het toch heel veel vermogen is voor een kart
 
Hallo mensen,

Dit is misschien een beetje uit de richting maar ik hoop hier informatie te kunnen vinden over mn blok (GSXR 600 K5) indien nodig.

En ik zal zo nu en dan wat foto's plaatsen van de vooruitgang van het project. En als de kart rijbaar is wat filmpjes.

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier gaan hebben van het beeldmateriaal als ik van het bouwen en rijden.

Gr. Joey van Houtum Bekijk bijlage 1388885

Leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan