Kartvader , de concurent van ghostrider?

Hmm.. over malloten gesproken.. ik heb toevallig de 2 DVD's van die Ghost Rider.. maar die vent is zelf ook een malloot.. beetje levensmoe als je het mij vraagt..

In het begin was ik er best van onder de indruk, maar je gaat je toch bedenken.. als zo'n gast in het openbaar op de weg met 180km/u een voetganger omver rijdt in de stad.. is die voetganger op slag door.. niet gek dat ze je als een dodelijk projectiel beschouwen op zo'n snelheid in de bebouwde kom.. B|
 
Hmm.. over malloten gesproken.. ik heb toevallig de 2 DVD's van die Ghost Rider.. maar die vent is zelf ook een malloot.. beetje levensmoe als je het mij vraagt..

In het begin was ik er best van onder de indruk, maar je gaat je toch bedenken.. als zo'n gast in het openbaar op de weg met 180km/u een voetganger omver rijdt in de stad.. is die voetganger op slag door.. niet gek dat ze je als een dodelijk projectiel beschouwen op zo'n snelheid in de bebouwde kom.. B|

:Z

gouden tip: www.fok.nl
 
Kartvader, hmm mijn vader heeft nog eens de 1e prijs gewonnen met karten :+

had hem gister idd al van het grappige plaatsjes topic, maar ik vind die 2takt echt :r klinken
 
Is wel jammer dat je de snelheidsmeter nauwelijks kunt aflezen. Je kunt wel zien dat ie snoeihard gaat, maar een snelheids erbij had het wellicht nog iets spectaculairder gemaakt.
 
Haha.. mja.. komt misschien over als moraalridder..

maar je hebt hard rijden en je hebt belachelijk hard rijden..

het is stoer om te zien hoe Ghost Rider met een bloedgang door druk verkeer heen raast, maar het blijft asociaal en onverantwoord.. als je hard rijdt, doe het dan dáár waar je niemand tot last kunt zijn.. dus of op een wat lege snelweg met weinig verkeer.. of ga het circuit op.

En dat met die Kart, dat is al helemaal onverantwoord.. want hij is niet eens verzekerd als ie iemand aanrijdt.. en op je motor of in het blikje ben je dat tenminste nog..
 
:Z alweer discussie. Maar dan zou GR gaan filmen op een snelweg met 3 auto's. T gaat het ook niet om de veiligheid, t gaat om de amusement, point is dat het juist daarom gaat dat ie met 250+ langs die autos heen raast. En JA dat is niet veilig maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de kick, maaruh GR3 is dat weer hetzelfde? als 1 en 2.
 
Is wel jammer dat je de snelheidsmeter nauwelijks kunt aflezen. Je kunt wel zien dat ie snoeihard gaat, maar een snelheids erbij had het wellicht nog iets spectaculairder gemaakt.


Dat is geen snelheids meter.
Deze geeft diverse belangrijke gegevens door.

Waaronder: Het aantal tpm, de ronde rijden en de temp van het blok ;)
 
:Z alweer discussie. Maar dan zou GR gaan filmen op een snelweg met 3 auto's. T gaat het ook niet om de veiligheid, t gaat om de amusement, point is dat het juist daarom gaat dat ie met 250+ langs die autos heen raast. En JA dat is niet veilig maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de kick, maaruh GR3 is dat weer hetzelfde? als 1 en 2.

Wat een kick om anderen in gevaar te brengen |(
Naast andere auto's kan die dus ook jouw tegenkomen op je fietsje.
Je zal net gaan inhalen met 140 + en die gek komt langs met 280.

Yep echt kickke zeg |( Dat ie zichzelf dood rijd, ach tot daar aan toe, maar hij kan dus makkelijk ook jouw meenemen.
Ondenkbaar is het niet daar die gek ook door NL heen crosst.
 
Ja meer van hetzelfde :)
Aan de moraalridders: Doen jullie wel eens iets geks?

ach je denkt maar wat je wil maar ik ben toch echt geen moraalridder hoor. En ik doe vaak zat gekke dingen.
En ik vind het ook mooi om te zien en het heeft zeker wel iets mysterieus vind ik. Alleen brengt ie andere in gevaar. En als ie iemand dood rijd is ie dan nog zo stoer??
Kijk ik ben eigenlijk het ergste soort, ik kijk ze filmpies wel maar loop hier wel te vertellen dat ik het niet vind kunnen.
Maar wat ik een beetje min vind is, stel der komt een koekblik golf aan die jou gaat inhalen, beetje mans gaat doen en je misschien wel durft af te snijden. Dan is het een vuile klootzak en hoop je dat ie zichzelf doodrijd.
Maar nu zo'n zelfde figuur op een motor rijdt en anderen in gevaar brengt, en beter rijd dan je zelf ooit zou durven dromen keur je het wel goed?
Daar klopt toch iets niet....
Daarom keur ik ook zijn rijgedrag af. Ook al levert het wel mooi beeldjes op.
 
Laatst bewerkt:
Ha ha ha, cool

Ik rij ook weleens bij mij door de straat met m'n kart, nadat ik hem even heb nagekeken, maar zo als hij! hmm nog niet gedaan en niet in me opgekomen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan