Kast gevallen op de motor van me vriendin

gewoon niet moeilijk toch?

je laat gewoon paps/buuf/broer zeggen dat ie per ongeluk zn fiets tegen de motor heeft gegooit, en dan z'n verzekering aanspreken.

liever een leugentje voor eigen bestwil, dan honderden euro's dokken voor schade herstel.
Goeie mentaliteit :X
 
gewoon niet moeilijk toch?

je laat gewoon paps/buuf/broer zeggen dat ie per ongeluk zn fiets tegen de motor heeft gegooit, en dan z'n verzekering aanspreken.

liever een leugentje voor eigen bestwil, dan honderden euro's dokken voor schade herstel.

gare tokkie!
 
liever een leugentje voor eigen bestwil, dan honderden euro's dokken voor schade herstel.

hihihi en jij straks weer huilen dat alle premies duurder zijn geworden en dat de grote mannen van de verzekering oplichters zijn, terwijl je te stom was om de polis door te lezen voor je de verzekering aanging *D

Nu vraag ik me enkel nog af hoe je reageert als je motor straks gestolen wordt, want die dief denkt net als jij, beter een jatten dan kopen, scheelt weer centen :P


De TS kan gewoon aanspraak maken op zijn WAP (AVP) en als hij die niet heeft, dan op die van zijn ouders. TS studeert als ik het goed begrepen heb, dus als hij zelf geen WAP heeft, staat hij vast nog op die van zijn ouders. Komt goed dus en daar zijn geen Bizarro leugenpraktijken voor nodig ;)
 
gewoon niet moeilijk toch?

je laat gewoon paps/buuf/broer zeggen dat ie per ongeluk zn fiets tegen de motor heeft gegooit, en dan z'n verzekering aanspreken.

liever een leugentje voor eigen bestwil, dan honderden euro's dokken voor schade herstel.


:r
 
gewoon niet moeilijk toch?

je laat gewoon paps/buuf/broer zeggen dat ie per ongeluk zn fiets tegen de motor heeft gegooit, en dan z'n verzekering aanspreken.

liever een leugentje voor eigen bestwil, dan honderden euro's dokken voor schade herstel.

en daar betaal ik als verzekeringsbetaler dan dus aan mee, dus de eerst volgende keer dat ik zoiets heb denk ik ook..."ach, leugentje om bestwil" .. :? :?




:N waardeloze instelling, wat mij betreft mag je je schamen voor deze opmerking....
 
en daar betaal ik als verzekeringsbetaler dan dus aan mee, dus de eerst volgende keer dat ik zoiets heb denk ik ook..."ach, leugentje om bestwil" .. :? :?




:N waardeloze instelling, wat mij betreft mag je je schamen voor deze opmerking....

Tja... ik zou ze ook niet oplichten wil graag hulp als er echt wat is.

Denk dat overigens de meeste fraude plaats vindt met reisverzekeringen en daarna avp'tjes en inboedelverzekeringen....
 
Handig van die oplicht tips op een openbaar forum :X Neeeee hier lezen nooit verzekeraars op hoor :N Al eens bedacht dat verzekeraars tegenwoordig speciale afdelingen hebben die zeg maar verder kijken dan de neus lang is. Slimme opmerkingen over klappers op circuits, kentekens in beeld en andere sterke verhalen zijn dus niet echt handig :X

Terug naar het onderwerp.

Er wordt hier alleen maar gesproken over het feit of deze gebeurtenis al dan niet onder een dekking van wat voor verzekering dan ook valt. Maar in dit geval gaat het er ook nog een om of TS hier wel aansprakelijk was voor het ontstaan van de schade aan de motor. Helaas wordt er maar al te vaak gedacht er is schade, dus de verzekering betaalt. Reken er maar op dat als ik de situatie zo hoor dat er in ieder geval aardig wat zal worden gevraagd over de toedracht om aansprakelijkheid te kunnen bepalen. Wie weet worden de ouder aansprakelijk gehouden op grond van gebrekkig opgehangen kastjes of wat dan ook en blijkt er geen dekking te zijn omdat de vriendin nog bij haar ouders woont.....ik roep maar iets.

Gewoon eerlijk melden, het verhaal doen en kijken hoe het loopt en op welke polis het thuishoort. En dan maar hopen dat de schade kan worden geregeld.

Maar eerst een bossie bloemen voor je vriendin uiteraard om het goed te maken ;)
 
Wat ik mij nou afvraag he: Waarom is TS nog niet vermoord door zijn vriendinnetje? O-)

[me]Fladder heeft zijn nuttige bijdrage voor vandaag ook weer geleverd :+ [/me]
 
Handig van die oplicht tips op een openbaar forum :X Neeeee hier lezen nooit verzekeraars op hoor :N Al eens bedacht dat verzekeraars tegenwoordig speciale afdelingen hebben die zeg maar verder kijken dan de neus lang is. Slimme opmerkingen over klappers op circuits, kentekens in beeld en andere sterke verhalen zijn dus niet echt handig :X

Terug naar het onderwerp.

Er wordt hier alleen maar gesproken over het feit of deze gebeurtenis al dan niet onder een dekking van wat voor verzekering dan ook valt. Maar in dit geval gaat het er ook nog een om of TS hier wel aansprakelijk was voor het ontstaan van de schade aan de motor. Helaas wordt er maar al te vaak gedacht er is schade, dus de verzekering betaalt. Reken er maar op dat als ik de situatie zo hoor dat er in ieder geval aardig wat zal worden gevraagd over de toedracht om aansprakelijkheid te kunnen bepalen. Wie weet worden de ouder aansprakelijk gehouden op grond van gebrekkig opgehangen kastjes of wat dan ook en blijkt er geen dekking te zijn omdat de vriendin nog bij haar ouders woont.....ik roep maar iets.

Gewoon eerlijk melden, het verhaal doen en kijken hoe het loopt en op welke polis het thuishoort. En dan maar hopen dat de schade kan worden geregeld.

Maar eerst een bossie bloemen voor je vriendin uiteraard om het goed te maken ;)

Dit is wel een gevalletje avp. Hij opent deur. Staan kasten achter. Vallen door zijn toedoen naar beneden. (Een reactie ten gevolge van menselijk handelijk zonder opzet). Einde verhaal.

Schade dus melden aan zijn verzekeringsmaatschappij. Taxatierapportje van de schade. Ping ping. Klaar.

Probleempje is echter dat er nog altijd veel mensen zijn zonder AVP'tje....

En oplichten niet aan beginnen. Als ze je pakken ben je goed het zaadje.
 
Dit is wel een gevalletje avp. Hij opent deur. Staan kasten achter. Vallen door zijn toedoen naar beneden. (Een reactie ten gevolge van menselijk handelijk zonder opzet). Einde verhaal.

Schade dus melden aan zijn verzekeringsmaatschappij. Taxatierapportje van de schade. Ping ping. Klaar.

Probleempje is echter dat er nog altijd veel mensen zijn zonder AVP'tje....

En oplichten niet aan beginnen. Als ze je pakken ben je goed het zaadje.

AVP oké, maar is hij aansprakelijk dan :? Moest hij kasten achter de deur verwachten? Was dit voor hem van te voren te zien ( ruit in de deur ). Is hij bekend met de situatie en had hij dus MOETEN weten dat die kasten daar stonden en dat deze op scherp stonden? Wist zijn vriendin dit ook en had ze de motor daar dan wel neer kunnen/mogen zetten? Zomaar wat vraagjes die je kunt verwachten ;)
Schade maken wil niet altijd zeggen dat je aansprakelijk bent.

Ach we zullen het wel horen van TS.
 
Handig van die oplicht tips op een openbaar forum :X Neeeee hier lezen nooit verzekeraars op hoor :N Al eens bedacht dat verzekeraars tegenwoordig speciale afdelingen hebben die zeg maar verder kijken dan de neus lang is. Slimme opmerkingen over klappers op circuits, kentekens in beeld en andere sterke verhalen zijn dus niet echt handig :X
..

Ik vraag hier ook niet om zulke tips. Ik wil gewoon weten wat de procedure is bij zo'n ongeval. En nu weet ik het dus :9
 
Ik vraag hier ook niet om zulke tips. Ik wil gewoon weten wat de procedure is bij zo'n ongeval. En nu weet ik het dus :9


NIET ?

Je vroeg volgensmij of zo iets via de verzekering geregeld kan worden :Z

Je geeft dus aan dat je geld wil vangen lijkt me :o
Op een eerlijke manier kan dat niet.
Dus logisch dat je tips krijgt hoe dat idd wél kan. |(

En dus vroeg je er wel om (al is het maar indirect })
Volgende keer duidelijker zijn he :9

:} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan