Kastanjes & Eikels

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Laatst nog ff een lekker ritje gereden, ging best redelijk. Reden we op een gegeven voorbij een dikke kastanjeboom in een best kicke bocht....en der lag al wat witte gruis (kapot reden kastanjes) op de weg, toen maar ff rustig door 't bochie. :]

Maarrr rij je die kastanjes en eikels etc nou gewoon kapot, of ga je daar nu echt van liggen of slingeren ofzo :?

Lijkt mij nogal link, aangezien het weer herfst word...
en wou jullie der eigelijk ff op attanderen ;)
 
ik zou er niet te hard overgaan..

(dan valt er nog wat te rapen voor de kinderen :+ )
 
ik ben banger voor eikels die nog bezig zijn uit de boom te vallen als ik er met een bepaalde snelheid onderdoor rij...
 
Ik ben zaterdag tijdens ritje met mede MFers bijna op mijn smoel gegaan toen ik over een kastanje reed. Lag echt een huge one in de bocht en precies natuurlijk op mijn lijn. Pfff. Met voetje aan de grond nog net de motor weten te houden, dus weer geluk gehad. Daarna ff rustig doorgekacheld. En idd de eikels die nog in de boom hangen zijn erg irritant. Kreeg er ook een op mijn helm ongeveer 5 minuten later. was blij dat ik net mijn vizier naar beneden had gedaan. Maar zeg nou zelf, een ingeblikte eikel die zijn spiegels niet gebruikt is nog veel erger... |(

Edit: stoneraider was mij net voor met de laatste opmerking :?
 
Rustig door bochten ivm blad en andere zooi en kijk uit voor vallende takken O-)
 
Die eikels gaan al kapot als je er op gaat staan maar die kastanjes zijn een stuk harder... Gewoon net als van die leuke grote stenen op de weg niet overheen willen rijden ;)
Ik heb iig nog nooit ruzie met kastanjes, eikels of beukenootjes :+ gehad.
 
Het hele jaar door zijn er eikels op de weg... en daar heb ik soms wel ruzie mee.

Verder weinig last van op de motor, maar bij het wandelen in bossen denk ik eraan om m'n helm mee te nemen. Vrijdag ook alweer getroffen (en dat komt soms best aan) :(
 
Ik heb iig nog nooit ruzie met kastanjes, eikels of beukenootjes :+ gehad.

Ik wel...

En dichter bij huis kan het niet ;)

Voor het huis een mega eik staan die alles los laat wat vast zat.
Dus ook een zooi eikels.

De meesten rijden we zelf kapot met auto en motor, maar een enkele blijft als een heel rond uitglij object liggen.

Hoe ik het weer voor mekaar kreeg weet ik niet, maar ik ging erop staan. Kreng rolde weg en zwik deed enkel. Nee, ik kijk bijna nooit waar ik loop
 
Die eikels gaan al kapot als je er op gaat staan maar die kastanjes zijn een stuk harder... Gewoon net als van die leuke grote stenen op de weg niet overheen willen rijden ;)
Ik heb iig nog nooit ruzie met kastanjes, eikels of beukenootjes :+ gehad.
Ja, en dan goed naar die kastanje blijven kijken of je er wel langs op rijdt. })
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan