Kastelenjagers topic

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.260
Rèswèk
Een foto van je motor met iets van een kasteel of ruine, een glimp is al voldoende. Een fort of vesting, ook prachtig, gewoon mooie en hele mooie OUDE gebouwen. Als je motor er niet opstaat en het zijn geweldige foto's is het natuurlijk ook helemaal geen probleem. Die motor denken we er maar bij dan.

Vermeld het kasteel of ruine die je bezocht hebt, zeer fotogeniek is de Haar, we konden vanwege een evenement echter niet dichterbij komen

2019-03-31 1215 7606.jpg
2019-03-31 1216 7607.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja dacht ik die bezoeken we zat,maar de motor moet je meestal vooraan parkeren en dus meestal niet erop ...
Gelukkig deze wel,of moet het in Nederland zijn ?
20180517_142117.jpg
Foto Boven
Linithgow castle in Schotland onze motors rechts voor..instaweather_org_20180519_122625.jpg
Harry Potter kasteel erg mooi ook van binnen...
 
Niemand nog bij Neuschwanstein geweest?
Zouden we in 2019 aandoen,zat in mijn route,maar waren met ander stel die keer rondje Europa wilde meedoen, en ook omdat het regende en hun niet wilde, doorgereden...
Daarom ga ik ut liefste toch alleen met mijn man...weet zeker dat we even de buitenkant hadden gefotografeerd vanaf de brug...
Met motor kun je daar ook nie bij komen
 
Niemand nog bij Neuschwanstein geweest?
Jawel. Een beetje FZ750 komt overal!
Het slot staat aan het eind van de Romantische Strasse. Vanaf hier ben ik doorgereden naar Passo Stelvio en Gavia.

Ik heb wel een foto, maar daar staat de motor dan niet op.
Neuschwants-klein.JPG

Er zal nu wel snel een opmerking volgen dat deze zelf-gemaakte foto van het internet is.
Had ik 't geweten dan had ik de brommer er ook opgezet. Hoewel dat dan weer moeilijk is.
De weide van waar deze foto is gemaakt ligt aanmerkelijk lager dan het slot. Deze zit tegen de bergwand geplakt.
 
Jawel. Een beetje FZ750 komt overal!
Het slot staat aan het eind van de Romantische Strasse. Vanaf hier ben ik doorgereden naar Passo Stelvio en Gavia.

Ik heb wel een foto, maar daar staat de motor dan niet op.
Bekijk bijlage 1699763
Er zal nu wel snel een opmerking volgen dat deze zelf-gemaakte foto van het internet is.
Had ik 't geweten dan had ik de brommer er ook opgezet. Hoewel dat dan weer moeilijk is.
De weide van waar deze foto is gemaakt ligt aanmerkelijk lager dan het slot. Deze zit tegen de bergwand geplakt.
Wel een mooie route om te rijden..
De Romantische Strasse, wordt ook wel de Kastelen route genoemd.
Die hebben wij dus ook gereden (met een 4wieler).

Ik geloof dat dat ook die trip was waarbij wij ook naar Berchtesgaden (het Adelaars Nest) zijn geweest..
 
Wel een mooie route om te rijden..
De Romantische Strasse, wordt ook wel de Kastelen route genoemd.
Die hebben wij dus ook gereden (met een 4wieler).

Ik geloof dat dat ook die trip was waarbij wij ook naar Berchtesgaden (het Adelaars Nest) zijn geweest..
Ja, Brechtesgaden is een beetje de toegift van deze route.
Die heb ik dus niet gedaan. Mss ooit nog eens in de toekomst met een weekje Algau?

Mooiste van Romantische Strasse zou Rothenburg geweest moeten zijn. (als ik de toeristische info lees)
Ik was bij zo'n Middeleeuwse poort en het stadje zag er zeker mooi uit. Toch niet verder bezocht. Het was werkelijk al te heet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan