kastjes boven weg (oosterburen)

Maestro

MF veteraan
20 jul 2002
4.098
11
Zuid Holland
Via de linksrijdingse route even naar zwarte woud geweest (met snelle koekblik) Zie ik boven de weg tussen afslag 2 (ri Koln) tot aan Karsruhle bijgaande kastjes boven de weg. Kennis van mij zij roulerende rader :? Volgens mij gewoon ordinaire flister (heel die weg is namelijk snelheidsbeperking 130). Ik reed op Cruise control circa 140 gemiddeld mede gezien de drukte) Duitser reden gewoon stevig door :? Wat zijn het nu voor een kastjes?

PS Dorpjes in zwarte woud staan ook vol sneaky kastjes zeg? Daar heb ik een mooie foto laten maken.

130416
 
Dit zijn geen flitsers maar "vrachtwagen-counters". Ze zijn er voor de km-afrekening voor de toekomstige (of eingeblijk al sinds Okt. 2003 bestaande :? ) Autobahnmaut(tol).

Groeten uit het oostelijke buurland :)
 
PS Dorpjes in zwarte woud staan ook vol sneaky kastjes zeg? Daar heb ik een mooie foto laten maken.

(Afbeelding)
Maken ze mooie foto's in Duitsland (van voren), krijg je ze nooit thuisgestuurd... :)

(zijn inderdaad controlepoorten voor de Duitse vrachtwagentol. Systeem moet op GPS lopen zodat elke km autobahn betaald wordt, maar dat blijkt niet te werken...)
 
Maken ze mooie foto's in Duitsland (van voren), krijg je ze nooit thuisgestuurd... :)

(zijn inderdaad controlepoorten voor de Duitse vrachtwagentol. Systeem moet op GPS lopen zodat elke km autobahn betaald wordt, maar dat blijkt niet te werken...)

In mijn geval wel een kenteken :+
 
Die ken ik niet? Wel 100 en 120 en zo, maar 130 ben ik er alleen nog maar tegen gekomen als adviessnelheid (blauw vierkant bord) aan de grens :)

bord met rode rand en in het midden 130 :? Bordje einde alle verboden wit met drie grijze strepen zijn sporadisch aan het worden mijn inziens. Stukje vanaf Hünxe naar de Nederlandse grens (arnhem) blijft leuk 8-)
 
bord met rode rand en in het midden 130 :? Bordje einde alle verboden wit met drie grijze strepen zijn sporadisch aan het worden mijn inziens. Stukje vanaf Hünxe naar de Nederlandse grens (arnhem) blijft leuk 8-)
Ik snap wel hoe hij eruitziet hoor :+ ;) Schijnbaar kom ik dan alleen maar op sporadische wegen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan