Katana voor in de stad

Sparco82

MF'er
13 sep 2002
38
0
Amsterdam
Ls,

Ik moet/wil z.s.m een motor kopen waarmee ik vooral in en rondom de stad ga rijden en zo af en toe een toevlucht naar het zuiden mee wil maken. Ik ken veel mensen met een motor en die zeggen allemaal: "koop een XT of een XL van Honda". Het schijnt dat die dingen super relaxed zijn voor in de stad en ik heb er ook op gereden en inderdaad je hebt veel lol op zo'n ding. Echter ik wil toch een motor met iets meer "karakter" en één waarvan ik iedere keer dat ik em zie denk: "Dham! Wat een vet ding is het toch" en dat heb ik niet echt met een XT of iets in die richting. Nou zie ik zo hier en daar een Suzuki Katana staan voor een biddelijke prijs (kan iets van 1300,- uitgeven). Mijn vraag is zijn die een beetje te "handelen" en kan je hier iets mee in de stad of moet ik echt mijn ziel en zaligheid vinden in iets anders. Ofwel zijn er andere opties voor in de stad dan een XT, KLE, XL etc.

Alle advies wordt zeer gewaardeerd :}

Adios,
Jeek

VB: http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/motoren/suzuki/48512.htm
 
dat is inderdaad ook een leuke motor, alleen beginnen ze bij iets van 1800,- euro en dat laat mijn bankrekening me niet toe... Maar als je er één ziet staan voor rond de 1200,-... let me know! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan