Katja weer niet.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me erg frustrerend idd. Misschien dat je dan toch beter een klassetje lager zou kunnen gaan rijden. :? Zo wordt het wel een beetje een aanfluiting. Maar sneu is het wel, natuurlijk.
 
't moet pas frustrerend zijn voor mensen die WEL kunnen rijden, maar de kansen niet krijgen!!
:^
ik kan me nog herinneren 2 jaar geleden kreeg ene J. Janssen geen start van de FIM omdat hij niet snel genoeg zou zijn |(

Maar ja, de FIM heeft schijnbaar liever tieten die niet kunnen rijden dan coureurs die met minder materiaal toch nog in de middenmoot mee kunnen komen |(
 
Dat blijkt wel ja,want Janssen deed het echt zo gek nog niet op die Honda...vraag Henk maar ;)
 
En ook Henk gaat (weer) niet hard rond...Hij had op een Aprilia moeten zitten!
Met een Honda ben je in deze klasse kansloos tussen al die snelle Aprilia's...
 
Toch jammer dat ze er weer niet bij zit. In de Apriliacup is dat wel anders daar zie je Iris ten Katen regelmatig meevechten voorin en niet onverdienstelijk moet ik zeggen.
 
En ook Henk gaat (weer) niet hard rond...Hij had op een Aprilia moeten zitten!
Met een Honda ben je in deze klasse kansloos tussen al die snelle Aprilia's...
Was het trouwens niet ene D. Kato die 2 jaar geleden nog alles en iedereen (lees: het hele garnizoen aan Aprilia coureurs) zoek reed op een Honda?
 
Was het trouwens niet ene D. Kato die 2 jaar geleden nog alles en iedereen (lees: het hele garnizoen aan Aprilia coureurs) zoek reed op een Honda?

tja... het merknaampje is het enige wat die fietsen met elkaar gemeen hebben (hadden)
 
Eindelijk :)
Ze mag weer met de jongens spelen })
223268.jpg
 
Katja is niet eens zoveel langzamer als Henk van de Lagemaat op zijn Honda MB :+
Die productiefietsen van Honda zijn echt waardeloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan