Katja weer niet.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
El Gurro, nog maar een foto dan:
Hq_2003_0626ag.jpg

En ik kreeg een hartje van d'r onder één van beide handtekeningen. Volgend jaar zal ik ook eens zo'n kneeslider vragen. Daar ben ik dan wel weer jaloers op :P

En wat ik net ook al las, als ze alleen op de motor zit vanwege d'r tieten, wat is er dan met het lichaam van Henk? ;)
 
Ze kan echt wel rijden hoor!, maar de top (Grand Prix) is wel van erg hoge kwaliteit.
Maar uh waarom trekken jullie foto's van haar website om die hier te plaatsen? je moet gewoon zelf met haar op de foto en als je mazzel hebt krijg je dan ook nog een kneeslider met handtekening en 3 zoenen kado. 8-) *D :9 8-) *D :9 (of moet je daar El Gorro voor heten? O-) O-) O-) )
(Afbeelding)

;( ;(

pest ons niet zo!! :( :(
 
Volgens mij maakt Van de Lagemaaat dezelfde tijden min of meer en heeft hij gek genoeg geen tieten... :X
voor de 365e keer. :Z
Henk maakte dit jaar zijn debuut, Katja reed 2 jaar geleden ook al 250cc en was toen OOK al het hele seizoen hekkensluiter.

Henk zal na dit seizoen ook geen GP start meer krijgen. Maar hij wist zich nog wel elke wedstrijd te kwalificeren en ruim voor Prutja.
 
voor de 365e keer. :Z
Henk maakte dit jaar zijn debuut, Katja reed 2 jaar geleden ook al 250cc en was toen OOK al het hele seizoen hekkensluiter.

Henk zal na dit seizoen ook geen GP start meer krijgen. Maar hij wist zich nog wel elke wedstrijd te kwalificeren en ruim voor Prutja.
Nou Edraket, laat je een paar tieten aanmeten en ga GP's rijden.
(Zijn wij ook van dit oeverloze gezeik af |( )

Laat iedereen die Katja leuk vindt toch lekker zwijmelen over Katja!
 
Heeeeeeee hallo dan!!
Ben er al driedubbeldwars doorheen en heb het allemaal mooi in bewaardozen gestopt. Gek genoeg worden het meest regelmatig de test van de ZX6 en de T595 uit 1998 opgediept... :)

Hoe is het met jou? :)
All is well! GPZ is weg, TRX is gekomen, life is great!
 
ik wil het best wel leuk laten, in tegenstelling tot een of andere debiele tucker die er schijnbaar erg veel lol in heeft om tegen mij aan te zeiken.
Pas op, niet schelden. Anders gooien ze je ook van dit forum af.... :+
 
ik wil het best wel leuk laten, in tegenstelling tot een of andere debiele tucker die er schijnbaar erg veel lol in heeft om tegen mij aan te zeiken.
En de ware edraket komt weer boven. :Z Als we het niet normaal kunnen uitpraten gaan we mensen maar weer persoonlijk aanvallen en belachelijk proberen te maken. |(

Enne, hem zullen ze vast niet van het forum gooien, tis iemand van die motorfreaks crew. :z
 
Als dat niet een ware reactie is van de -sindsikmodafbenbenikzwaargefrustreerdentraptegenallenieuwemodsaan- rev. Ik snap niet wat jij hier nog doet, als je toch zo gefrustreerd bent. Of heb je er soms lol in om elk topic aan te grijpen om tegen de nieuwe generatie mods aan te trappen.
 
Als dat niet een ware reactie is van de -sindsikmodafbenbenikzwaargefrustreerdentraptegenallenieuwemodsaan- rev. Ik snap niet wat jij hier nog doet, als je toch zo gefrustreerd bent. Of heb je er soms lol in om elk topic aan te grijpen om tegen de nieuwe generatie mods aan te trappen.
Wat ben jij toch een gefrustreerd zielig stukkie calimero. De hele wereld is tegen je, zeker?
Loser!
 
Als dat niet een ware reactie is van de -sindsikmodafbenbenikzwaargefrustreerdentraptegenallenieuwemodsaan- rev. Ik snap niet wat jij hier nog doet, als je toch zo gefrustreerd bent. Of heb je er soms lol in om elk topic aan te grijpen om tegen de nieuwe generatie mods aan te trappen.
Sinds wanneer ben jij mod edkroket? :Z Ik heb met geen enkele mod problemen, gisteravond bijvoorbeeld nog een tijd normaal en leuk met zowel Orpheus als Sigma zitten MSN'en, no problem at all. Dat jij een gigantisch kinderachtige instelling er op na houdt om iedereen onderuit proberen te trappen die er een andere mening dan jou twijfelachtige denkbeelden op na houdt, dat is jou probleem. Misschien moet jij eens een psychiater opzoeken, klein kind.
 
Ik gooi het topic maar dicht.

Klassiek voorbeeld van elkaar opnaaien...ik geef niemand hier de schuld, ik gooi gewoon het topic dicht. Jammer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan