Katoh edges out Rossi in Suzuka test

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Wordt het toch nog spannend :)
Klik http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=50697&documentID=138640&navID=3 (hier)
 
de intrede van de 4 takken betekent het einde voor Baggeraggi. 8-)
kan ie gaan voetballen.
 
Een Rossitijdperk is al gaande ,gezien zijn resultaten van vorig jaar.
Maar Katoh word de man die het Rossi ergggggggg moeilijk zal maken. :}
 
Ik denk (als ik alle artikellen zo eens lees) dat we hetzelfde gaan krijgen als een paar jaar geleden in de F1 toen Hakkinen en Coulthard supperieur waren.

Datzelfde gaat nu ook gebeuren met de nieuwe 5 cilinder :} van Honda.
 
Ik denk (als ik alle artikellen zo eens lees) dat we hetzelfde gaan krijgen als een paar jaar geleden in de F1 toen Hakkinen en Coulthard supperieur waren.
... totdat Williams (Montoya! :} ) verscheen
 
Katoh rijdt toch op exact dezelfde fiets als Jurgen??

Ik denk dat Jurgen dit jaar een beetje door de mand gaat vallen.
 
Katoh rijdt toch op exact dezelfde fiets als Jurgen??

Ik denk dat Jurgen dit jaar een beetje door de mand gaat vallen.

Op dinsdag 26 maart 2002 00:58 schreef Mar1tin het volgende:Andere bandjes misschien Gizz ? :z
idd. Even rekening houden met het feit dat Bridgestone zijn debuut gaat maken in de GP, en michelin al jaren lang heer en meester is in de GP. Dus ik denk dat we geduld moeten hebben voor goede resultaten van Jurgen.
 
idd. Even rekening houden met het feit dat Bridgestone zijn debuut gaat maken in de GP, en michelin al jaren lang heer en meester is in de GP. Dus ik denk dat we geduld moeten hebben voor goede resultaten van Jurgen.
let's hope so.
 
Dit komt van Jurgens Site:

k ben niet ontevreden over de voorbanden - hoewel deze nog wel doorontwikkeld moeten worden, zijn deze wel redelijk goed. Minder tevreden ben ik over de achterbanden - deze hebben problemen op snelle circuits waar er hoge krachten op de band komen. Ook de temperatuur speelt mee - zodra de temperatuur in de band te hoog wordt krijgt deze het moeilijk. Op een baan als Barcelona, waar er grote krachten op de band komen te staan door de hogere snelheden, kan de band het minder goed verwerken. We missen dan grip en stabiliteit.

We moeten niet vergeten dat Bridgestone pas één jaar actief aan het testen is - en het niveau is hoog. De andere fabrikanten hebben dan ook jarenlange ervaring in de Grand Prix én de afgelopen winter heeft Michelin banden speciaal voor de viertaken ontwikkeld die "tot overmaat van ramp" héél goed blijken te zijn voor de 2-takten.

Niet echt positief nieuws voor Jurgen dus. '(
 
Ga nou lekker fietsen, Montoya kom alleen voor Schumi eindigen omdat die eerst de pits in moest en van achteraf de race kon beginnen. En dan nog 3e :}
Oke'Gizz,maar Montoya is de man die het schumi moeilijk zal maken.
Hij doet mjn denken aan Senna,waarom? voor niemand bang en op zijn manier respect voor de concurrentie(niet veel dus)...een killermentaliteit heeft hij :} (had senna ook)
 
Over Jurgen en Bridgestone, zal allemaal wel, voorlopig heeft die weer een excuus dus. Terecht op onterecht, komt er niet van dus.

Over Schumi-Montoya, Montoya is ook een echte racer, gaan voor alles, niet al te berekend, inhalen als je inhalen kan ed.

Moet nu alleen wel eens wat gaan laten zien
 
Tijden IRTA Test Suzuka Japan.

1 Valentino Rossi Honda 4t 2:05.086
2 Daijiro Katoh Honda 2t 2:05.457
3 Tohru Ukawa Honda 4t 2:05.762
4 Carlos Checa Yamaha 4t 2:06.718
5 Loris Capirossi Honda 2t 2:07.017
6 Shinya Nakano Yamaha 2t 2:07.128
7 Kenny Roberts Suzuki 4t 2:07.171
8 Yukio Kagayama Wildcard 2:07.242
9 Max Biaggi Yamaha 4t2:07.382
10 Shinichi Itoh Honda 4t 2:07.450
11 Norick Abe Yamaha 2t 2:07.470
12 Olivier Jacque Yamaha 2t 2:07.4
13 Alex Barros Honda 2t 2:07.788
14 John Kocinski Yamaha 4t 2:08.209
15 Sete Gibernau Suzuki 2:08.267
16 Tetsuya Harada Honda 2t 2:08.454
17 Nobuatsu Aoki Proton KR 2t 2:08.739
18 K Akiyoshi Wildcard 2:08.743
19 Akira Ryo Suzuki 4t 2:08.828
20 Jeremy Mcwilliams Proton KR 2t 2:09.094
21 Garry Mccoy Yamaha 2t 2:09.165
22 Jurgen Vd goorbergh Honda 2t 2:09.222
23 Pere Riba Yamaha 2t 2:10.444
24 John Hopkins Yamaha 2t 2:10.540

Om te janken gewoon, en volgende week is de gp al! :(
 
Van deze tijden wordt je niet vrolijk. Misschien dat de banden in de wedstrijd nog voor problemen gaan zorgen, en het daardoor nog spannend gaat worden. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan