Katoh

als jij (of ik) er 2 schijven op zou zetten weet je niet wat je overkomt, zoveel remkracht heb je dan...

en omgekeerd weet je ook niet wat je overkomt... zoveel kom je inene te kort..
en dan zal je proberen alle remkracht uit die ene schijf te halen, en dat er dan wat mis gaat kan ik me goed voorstellen (los van wat er allemaal nog meer mis ging... mischien blokkeerde de boel?)

de remkracht ja , maar ik had het over dat naar links/ rechts sturen..
 
De plek des onheils:

53041.jpg
 
ik zou graag eens iets willen horen van de doktors die katoh behandelen.die hebben volgens mijn nog niks gezegd. ik lees hier dat doktor costa woensdag in het ziekenhuis bij katoh is geweest en op zijn eigen site staat dat ie in italie melanderi heeft behandeld dus iets klopt er niet.
 
:o

Ik hoop niet dat mijn motor er ooit zo uit komt te zien... En als ie er wel zo uitziet hoop ik dat ik niet in de buurt was toen het gebeurde. '(
 
Overigens is de van de veel besproken voorrem te zien dat er een stuk uit de linker remschijf is gebroken. Maar dat lijkt me eerder een gevolg dan een oorzaak.

'(
 
Erg vreemd ook trouwens dat je hier een Medic met de motor ziet helpen, terwijl Kato door Track marshalls werd opgeraapt.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zie alleen maar vage screenshot van eurosport of motogp.com...zegt me niks die laars.

En waar precies op de foto een paar posts hierboven is hij tegen de muur geklapt? Links bovenin ofzo?

Pfff...nog steeds krijg ik rillingen over mijn lijf als ik hier aan denk....
 
Overigens is de van de veel besproken voorrem te zien dat er een stuk uit de linker remschijf is gebroken. Maar dat lijkt me eerder een gevolg dan een oorzaak.

'(

Waarom kan dat geen oorzaak zijn? Je gaat niet zomaar haaks linksaf op die plaats. Zonder remmen had Katoh rechtdoor moeten gaan (normaal gesproken). Met een blokkerende voorkant (schijf geexplodeerd :? ) lijkt het gemakkelijker om haaks linksaf te gaan...
 
Ik geloof er helemaal niks van dat zijn plotselinge beweging naar links komt door de remmen.
Normaal gesproken verlies je remdruk als er één schijf of klauw niet goed is.
Je remt dus óf niet, óf aan één kant...en daardoor beweeg je niet ineens naar links!
 
Stel dat deze valpartij door een technies makement kwam,rijd geen enkele Hondarijder meer(lijk mij) net zolang dat men zeker weet wat er defect ging..........en hoe men dit verhelpt.

Freddie Spencer heeft een keer een zware klapper(1984kyalami) meegemaakt door een gebroken awiel.........van Carbon.
 
...zegt me niks die laars.

Bedoelde deze foto... '(

Op racesport staat nu dit:

De situatie van Daijiro Kato heeft weer licht verbeteringen laten zien, zijn hartslag en bloeddruk zijn nu gestabiliseerd, maar de druk op zijn hersenen blijft hoog. Dit weerhoudt de doktoren om actief in te grijpen. De toestand in zijn algemeen blijft kritiek.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/18539/c527e43a3ea453026a6f1048cd147d2f (Kato 6.jpg)​
 
Waarom kan dat geen oorzaak zijn? Je gaat niet zomaar haaks linksaf op die plaats.

Ik bedoelde niet dat het geen oorzaak kan zijn, maar dat er aan de fiets meer wel kapot is dan niet, en de kans me groot lijkt dat die schijf pas tijdens de crash kapot is gegaan.
 
Ik weet niet meer waar ik het las, maar ik las ergens dat als hij zou bijkomen dat hij vanaf zijn neus aan verlamd zal zijn. Dan kan hij toch alleen maar zien, en met zijn ogen knipperen?

k ben trouwens zo lui om niet de vorige 8 pagina's door te lezen, dus mocht het zo zijn dat iemand dit eerder al gezegd heeft: |(

Wat voor leven heb je dan nog?

En toch wens ik hem toe dat hij ontwaakt, want ik vind dat hij het verdient om te weten dat heel motorrijdend nederland, nou ja eigenlijk de hele wereld die motorrijdt hem volgt, en steunt waar mogelijk
 
'( Ik wil nu toch erg graag weten wat de oorzaak was van de crash ik vraag het me iedere dag weer af.
We zullen het nooit weten...........
 
weet niet of het gepast is om deze te laten zien.. maar toch maar dan

crash4.jpg


de meest indrukwekkende van alle foto's '(
 
hm nu je het zegt... had er niet echt op gelet. maar zijn dat geen witte laarsen?
hmm het ziet er idd niet echt uit als een laars..
 
Zo zie je maar dat die GP suck's!
Ik kijk er niet eens meer naar.
Bij de SS600 was al gelijk alles stil gelegd.
Zelfs als Foret ook maar doet alsof!
 
Terug
Bovenaan Onderaan