Kattenogen...gevaarlijk??

Hah zo heb ik ook iemand de ring op zn plaat zien gaan, haalt me met een noodvaart in recht de vangrail over |(

Ging niet helemaal zoals gepland volgens mij.. :)
T is te hopen dat ie niet over de vangrail is gevlogen.

Ik wantrouw alles anders dan asfalt :)
Pijlen zijn al beetje minder (zo aangeleerd) en die kattenogen wil ik helemaal niet tegenkomen, is volgens mij ook niet goed voor je nageslagt :P

Heeft volgens mij niet zoveel met die 'kattenogen' te maken. Hij haalde gewoon op een domme manier in vlak voor de bocht, durfde/kon hem niet meer halen, ging remmen en daardoor rechtuit?

Die 'kattenogen' hebben er hooguit voor gezorgd dat hij niet plat durfde.

Heeft volgens mij niet zoveel met die 'kattenogen' te maken. Hij haalde gewoon op een domme manier in vlak voor de bocht, durfde/kon hem niet meer halen, ging remmen en daardoor rechtuit?

Die 'kattenogen' hebben er hooguit voor gezorgd dat hij niet plat durfde.

:^ Daar lijkt het inderdaad op, hij begint met het insturen van de bocht en ineens gooit hij de motor rechtop, alsof hij bang is dat hij de bocht niet kan halen. Waarschijnlijk iets te overmoedig de andere motor voorbij gestoken hoewel de bocht zo te zien niet echt scherp is, en makkelijk te halen.

Kijk maar s goed....hij haalt de motor in en gaat
precies over die ogen heen ....begint ie ook nog
eens de bocht over die dingen aan te snijden!
Echt wel dom!! :?

hij ging toch wel goed volgens mij,ik denk dat ie even nieste en toen op zijn smoel ging ,of die motor die hij inhaalde was het niet eens met zijn inhaal actie en gaf hem even een rotschop de vangrail in })

Terug
Bovenaan Onderaan