Hallo iedereen,
Ik ben Berry kom uit Limburg. Helaas heb ik nog even geen foto van mijn z1000 omdat deze binnenkort helemaal gespoten wordt.
Ik heb een paar weken geleden een Mivv gp carbon uitlaat gemonteerd. Nu vraag had ik gehoord dat er nog een katalysator in het uitlaatspruitstuk zit. Heeft het zin om de kat eronderuit te halen? Merk je dat qua power?
Kan je aan de bestaande luchtfilterkast ook verbeteringen toepassen zonder dat de hele motor opnieuw afgesteld dient te worden?
Ik wil binnenkort een groter tandwiel achter bestellen (2 tandjes) en voor een tandje kleiner zodat de bestaande ketting gebruikt kan worden. Had dit afgelopen weekend gezien bij een gast met een r1. Die trok zonder koppeling bij lage toeren de motor zo op het achterwiel in 2e en 3eversnelling.
Hebben mensen hier ervaring mee bij een z1000?
Groeten Berry
Ik ben Berry kom uit Limburg. Helaas heb ik nog even geen foto van mijn z1000 omdat deze binnenkort helemaal gespoten wordt.
Ik heb een paar weken geleden een Mivv gp carbon uitlaat gemonteerd. Nu vraag had ik gehoord dat er nog een katalysator in het uitlaatspruitstuk zit. Heeft het zin om de kat eronderuit te halen? Merk je dat qua power?
Kan je aan de bestaande luchtfilterkast ook verbeteringen toepassen zonder dat de hele motor opnieuw afgesteld dient te worden?
Ik wil binnenkort een groter tandwiel achter bestellen (2 tandjes) en voor een tandje kleiner zodat de bestaande ketting gebruikt kan worden. Had dit afgelopen weekend gezien bij een gast met een r1. Die trok zonder koppeling bij lage toeren de motor zo op het achterwiel in 2e en 3eversnelling.
Hebben mensen hier ervaring mee bij een z1000?
Groeten Berry