kauwe ballen / snert /erwtensoep ritten ergens ?

sictc

MF veteraan
11 nov 2003
3.425
0
Niets zo leuk om een frisse (drup-)neus te krijgen en dan heerlijk met een warm kopje chocolademelk met slagroom en/of een bakkie heerlijk warme erwtensoep jezelf weer opwarmen...

Maar ik heb heel internet (nouja, wat google, altavista en yahoo ziet dan) afgezocht en maar drie tochten gevonden... helaas nog aan de andere kant van Nederland ook (en KOUDE ballen okay, maar bevroren ballen ? (ik had gelezen dat als het echt bevroren is het soms geamputeerd moet worden :+ )
 
hmmm, ik volg dat topic ook maar over erwtensoep niets gezien.. :+
 
'waarschijnlijk met snert'... maar dat is dus nog niet zeker?
moet ik nu bij de groothandel effe wat blikken gaan inslaan ? :+
 
Ik weet niet waar je woont maar bij de ZMVC wordt er altijd gereden, op een mooie vrieskoude dag gewoon richting de Ardennen, rondje Zeeland of wat dan ook.
www.zmvc.nl , in het forum sprken we altijd af voor een ritje zowel racie als toer\;0
 
ik woon op de duits-nederlandse grens bij nijmegen
 
Vandaag (zaterdag 06-11) toch nog een toertocht gereden vanuit Paul Lam in Nijmegen. De "Maas en Peel" route. Ondanks het regenachtige weer, toch een heel gezellige en leuke tocht geweest.
 
Was ook vooral bedoeld voor de (oud)kursisten van hem :) .
Maar "Niet Paul Lam-mers" mochten ook mee.

Begin volgend jaar gaan we weer tochten rijden. Als je ook op de hoogte wilt worden gehouden, dan moet je even kontakt met Frits opnemen of hij je in het E-mailings bestand wilt opnemen.

M.vr.gr.

Rene
 
Terug
Bovenaan Onderaan