kawa 1100 zzr 1994 .

jojohnny

Rookie
10 jul 2019
13
3
Kan er me iemand helpen .k heb de stroomsterkte aan de benzinepomp gemeten en die is bij contact 6 volt en bij starten 9 volt bij een goede batt. spanning. kawa 1100 zzr is dat normaal of is er iets mis met het relais. De moto draait maar krijgt waarschijnlijk geen benzine genoeg,
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt maar dan is 9 volt waarschijnlijk niet ok en is de druk en debiet van de pomp niet voldoende, wat is er dan kapot?
de pomp krijgt al 6 volt bij contact maar daar draait de pomp niet van .
 
Bekijk je electrisch schema eens. Op de pomp zitten enkel 2 draden - voeding en ground. Ik meen dat de voeding van het fuel pump relais de pomp komt. Deze kan je doormeten.
Bekijk je electrisch schema eens. Op de pomp zitten enkel 2 draden - voeding en ground. Ik meen dat de voeding van het fuel pump relais de pomp komt. Deze kan je doormeten.
hebben dat gedaan en bij contact is het 6 volt bij starten loopt t op naar 9 volt , de batt. spanning is 12.5 volt
 
Wat heb je doorgemeten dan? Je hebt het nu over volt. Meet het relais door op weerstand. Wanneer deze goed is, volg en meet je de draden verder op in het circuit. de pomp behoort 12V te krijgen.

Ligt de pomp wel goed aan massa? Meet de weerstand eens van het contact op de pomp t.o.v de -pool op de accu.
 
Wat heb je doorgemeten dan? Je hebt het nu over volt. Meet het relais door op weerstand. Wanneer deze goed is, volg en meet je de draden verder op in het circuit. de pomp behoort 12V te krijgen.

Ligt de pomp wel goed aan massa? Meet de weerstand eens van het contact op de pomp t.o.v de -pool op de accu.
aha dus de pomp moet direct 12 volt krijgen, dan ga k de dader zoeken en jullie raad volgen, word vervolgt.
 
wanneer pomp aangesloten is valt de 8 volt weg wanneer hij draait, gemeten aan de pomp, hebben 12 volt op de pomp gezet en dan werkt alles normaal , motor draait dan als nieuw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan