kawa 500S 2001 wil niet starten Blauwestad

Quenten

MF'er
30 jan 2008
67
0
Goede middag,

Wil net naar huis toe gaan na een familie bezoek maar me motor doet helmaal niks meer :( iemand een idee wat het kan zijn.

-Zekeringen gecontroleerd
-dodemans knop goed

accu staat nu op de lader maar kan niet controleeren of hij vol is. Woont er misschien iemand in de buurt (blauwestad groningen) die me accu even kan controleeren of het daar aan ligt.

groet,

Quenten van Hurck
 
nee dat gaat helaas niet omdat ik bij me ouders ben en daar hebben ze niet het gereedschap er voor.

als ik mijn contact omdraai gebeurt er helmaal niks geen licht, geen startmotor, zelfs niet me tomtom laat niet op.
 
Helaas heeft het niet veel zin gehad :N

Accu was leeg. Na een uurtje aan de lader en op het contact begonnen de controle lampjes op het dashboard weer te branden. Geprobeerd over te starten op de auto accu. Startmotor draaide rond en alles deed het zoals normaal, alleen kwam er tijdens het starten een wit rookpluimpje t.h.v de vrijstandschakelaar op de koppelingshendel. Gelijk gestopt met starten en verder niks meer gedaan. Alle bedrading en zekeringen gecontroleerd maar niks ziet er verbrand uit. Erg benieuwd wat dit nu kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen,

Ik heb me motor weer terug. Vorige week maandag is hij opgehaald en naar de garage gebracht dinsdag hebben ze hem bekeken en onderdelen besteld vrijdag waren de onderdelen er en ben toen met een aanhanger me motor wezen ophalen. Bij de garage vertelden ze me dat er kortsluiting heeft gezeten in de kabelboom waardoor een paar draadjes bij elkaar gesmolten waren en de spanning regelaar was weer stuk gegaan waardoor me accu steeds weer leeg liep.

Duckatti heel erg bedankt dat je de moeite heb genomen om even te komen kijken.
 
Goede morgen,

Ik heb me motor weer terug. Vorige week maandag is hij opgehaald en naar de garage gebracht dinsdag hebben ze hem bekeken en onderdelen besteld vrijdag waren de onderdelen er en ben toen met een aanhanger me motor wezen ophalen. Bij de garage vertelden ze me dat er kortsluiting heeft gezeten in de kabelboom waardoor een paar draadjes bij elkaar gesmolten waren en de spanning regelaar was weer stuk gegaan waardoor me accu steeds weer leeg liep.

Duckatti heel erg bedankt dat je de moeite heb genomen om even te komen kijken.

Dus toch de spanningsregelaar :) En die kortsluiting verklaard dan ook gelijk waarom er rook uit je linker stuurhelft kwam bij het starten :X Blij dat alles weer werkt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan