Kawa er-5 waarde?

Vraagprijs?

  • 1250-1500

    Stemmen: 2 18,2%
  • 1500-1750

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1750-2000

    Stemmen: 1 9,1%
  • 2000-2250

    Stemmen: 5 45,5%
  • 2250-2500

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2500-2750

    Stemmen: 3 27,3%
  • 2750-3000

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Devil19

Die hard MF'er
25 mei 2004
279
0
Zoetermeer
Wist niet precies in welke forum dit eigenlijk thuis hoort vandaar dat ik het in algemeen heb geplaatst.

Ik zit er over na te denken mijn motor te verkopen en nu heb ik al een beetje gekeken naar andere er-5's en wat daar de prijzen van zijn maar wilde ook graag nog even jullie mening.
Het gaat om een er-5 met de volgende gegevens:
Bouwjaar: 2000
Km stand: 37200 (and counting)

Mod's:
Ander stuur
Rondom kleinere knippers
Kuipruitje
Spiegels

Verder origineel en motorisch is hij nog helemaal goed. Heeft een paar honderd kilometer geleden nog grote beurt gehad en toen is er een nieuwe achterband en nieuwe remblokken op gekomen. Voorband is nu nog OK maar zal volgend jaar vervangen moeten worden (denk ik)

FF een piccie

full


Tot slot heeft de motor wel gebruikers sporen en zit er wat roest op de beugels waar de koplamp aan de voorvork vast zit. (Dit is trouwens niet het originele ophangsysteem en het origineel is nog roestvrij)
Nu mijn vraag wat vinden jullie een reeele vraagprijs??
 
hij ziet er netjes uit,. maar het is net wat je in je hoofd hebt en wat de gek er voor geeft,...succes met de verkoop !
 
Hmm... 6 jaar oud, niet té veel kilometers maar ook niet extreem weining... nieuwprijs zo rond de 5000 euro... Opties niet meegerekend.
Zo ongeveer de helft lijkt mij een reeele verkoopsprijs... vraagprijs iets er boven want een potentiele koper gaat toch nog afdingen...
Ik zou zeggen zo'n 2500 euro.
 
Hmm... 6 jaar oud, niet té veel kilometers maar ook niet extreem weining... nieuwprijs zo rond de 5000 euro... Opties niet meegerekend.
Zo ongeveer de helft lijkt mij een reeele verkoopsprijs... vraagprijs iets er boven want een potentiele koper gaat toch nog afdingen...
Ik zou zeggen zo'n 2500 euro.
:^
Die argumenten kan ik het ook wel in vinden :Y
Alleen stem ik met m'n stomme kop op 2000-2250 :P , ik denk dat je hem voor dat geld wel kwijt kan raken.
 
:^
Die argumenten kan ik het ook wel in vinden :Y
Alleen stem ik met m'n stomme kop op 2000-2250 :P , ik denk dat je hem voor dat geld wel kwijt kan raken.

Ok, vind dit zelf ook wel een mooie prijs om mijn motor voor te verkopen. Ga ik het denk ik toch maar doen. Kan ik volgend jaar op een zwaardere en sportievere motor :] Zat zelf te denken aan een GSXR-750 *O*
 
Ok, vind dit zelf ook wel een mooie prijs om mijn motor voor te verkopen. Ga ik het denk ik toch maar doen. Kan ik volgend jaar op een zwaardere en sportievere motor :] Zat zelf te denken aan een GSXR-750 *O*
Ik zou even ons topic spammen, enkele van ons lessen op zo'n ding en zullen dit wel een interessant aanbod vinden.
Ik zou ook even de tekst onder je nick wijzigen. Zo gelooft niemand dat'ie goed onderhouden is.
 
Ik zou even ons topic spammen, enkele van ons lessen op zo'n ding en zullen dit wel een interessant aanbod vinden.
Ik zou ook even de tekst onder je nick wijzigen. Zo gelooft niemand dat'ie goed onderhouden is.

Tja die tekst heeft eigenlijk niks met motor techniek ofzo te maken.... Slaat er meer op dat ik een technische opleiding heb gedaan en daar nu niks mee doe. Niet dat ik mijn motor verkl**t heb ofzo.

Owja spammen doe ik niet aan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan