kawa gepimped

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revenant

Die hard MF'er
14 feb 2004
645
0
Deventer
JAAAAA!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* Hij is eindelijk rijklaar!!!!

Na ongeveer 2 maanden klooien met mijn kawa heb ik hem eindelijk zaterdag rijklaar gekregen. (zie Midlife update voor de kawa. (Modem warning))
Is nog niet helemaal af (moet nog gepoetst worden, paar schroefjes in de kuipruit en reflecterend oranje wielstripes moeten nog binnen komen)
Maar hij doet het in iedergeval.
Vandaag zelf (nadat mijn vriendin het hele weekend erop heeft zitten scheuren)
eindelijk kunnen rijden
En wat rijd hij LEKKER!!! vering revisie bleek toch hard nodig. Die lui hebben echt en super job gedaan. :}

Beetje jammer alleen dat ik nog een gat moest boren in de kuipruit en deze vervolgens barste '( .

ach als ik nu naar buiten kijk wordt ik al weer heel erg blij *O* :9 *D

rechterzijkantresize.jpg

linkerzijkantresize.jpg

rechterkant.jpg

rechtsachter.jpg
 
vetjuhs 8-)
nice job..... Wel lekkere origineel ebdachte kleurstelling........meeste mensen houden t eentonig zeg maar, raak je toch wel btje op uitgekeken.
Keep on the good work!

ennuuuuu.....t weer is goed,geniet ervan en pas op dat je jezelf niet overschat en te moedig de bocht ingaat met je nieuwe moooie dingetje!
Greetzzzzzzz
(ben ik de eerste die reageerd }) )
 
super origineel, maar zou er wel een flinke laag blanke lak overheen spuiten, anders kan je binnen een half jaat opnieuw beginnen.
 
Ik kan het niet mooi vinden...sorry.
Maar ieder zijn ding!!
 
heb er gelijk goede laag blanke 2componenten lak opgespoten.
Daarna nog extra hechtende wax, alleen zag op de foto dat ik deze toch nog wat beter moet uitpoetsen. ( op de tank zijn bij de knie stukken nog onuitgepoetste wax resten te zien)
 
Zoiets apart vind ik altijd cool! Respect dat je niet de zoveelste dertien in een dozijn supersport hebt!
Vind alleen dat ie op de foto's nog niet zo hard glimt als het hoort :9
 
OMG

jij maakt ons kawafielen te schande joh, dat moet je met een yahosu doen, maar niet met een kawa



viel bijna van mijn stoel van verontwaarding, kun je even alle kawa emblemen afplakken......
 
WTF is dat...ben je boswachter ofso :N

Maarja...idd, ieder z'n smaak :Y

tis wel apart in ieder geval
 
tja, dat krijg je ervan als je niet kan kiezen tussen 3 kleuren

[me] euhhh.... doe ze maar alledrie[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan