Kawa gpx 600r

19 sep 2004
16
0
Amersfoort
mensen, ik zit met het volgende...
ik heb een motortje op het oog... een kawa gpx 600r uit 1990. die gozer vraagt er 900 euries voor... ik heb 600 geboden... nu mijn vragen aan jullie...
waar moet ik zoal op letten bij deze motor.
wat is een redelijke prijs (hij ziet er redelijk goed uit, goed onderhouden, boekjes erbij)
70.000 op de teller...
alvast bedankt
 
70.000 km hoeft geen probleem te zijn maar bij de verkoop zal het wel in je nadeel werken.

hoe is de staat van:
banden, ketting, tandwielen, accu, remschijven, remblokken.

waneer heeft de motor voor het laatst een beurt gehad, zijn daarvan rekeningen aanwezig.

maar 900 euro lijkt mij een goeie prijs




deze mag je hebben voor 800 *D *D *D
Tekoop Kawasaki GPZ/EX 500 uit 1987 voor 900 euro
 
Ik vind het een bijzonder mooie prijs. Ik heb zelf als opstapmotor een GPX600R gehad en dat is me prima bevallen. Op een gegeven moment bleef hij steeds uitvallen op de snelweg (altijd als ik links naast een vrachtwagen zat :X ) en dit bleek een kapotte CDI unit te zijn. Reparatie was te duur dus heb ik hem maar ingeruild tegen een R1 :z
 
Nette prijs.. kun je niet veel voor verwachten. Motorisch op rammeltjes letten, speling op de ketting, voorpoten... etc... Bezoek effe http://www.motorvision.nl/tips/motorvisiontip9.html (Dit stukje uit het e-zine van Motorvsion) voro alle tips en weetjes waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe/andere fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan