kawa gpz 500 25kw op kenteken mogelijk?

RocketRico

MF'er
6 nov 2007
150
0
Lopik
Ik was ff aan het zoeken in de 25kw database en het viel me op dat de gpz 500 er niet bij staat '( , terwijl me dat nu net een leuk 25kw fietsje lijkt :] . Dus ik vroeg me af of die wel 25kw op kenteken kan worden gezet ,en op welke manier wordt de kawa gpz 500 terug getuned naar 25 kw?

Ohja, msschien dat iemand ervaring heeft met deze motor en mij kan vertellen of er veel onderhoud aan zit en wat de zwakke plekken zijn....

mvg,
Rico
 
Laatst bewerkt:
Nee kan niet, is verboden op die fiets. Op alle anderen is het wel mogelijk.

***
Hint: Zoek-functie :)
***
 
Nee kan niet, is verboden op die fiets. Op alle anderen is het wel mogelijk.

***
Hint: Zoek-functie :)
***

Kan wel.

http://www.kawasaki.nl/contentlist.asp?CId=47F99DDF

Wel vanaf 2002 dan :)
 
Laatst bewerkt:
thanks :) , modellen vanaf 2002 zijn voor mij geen optie :+
Maar op uitdraai vind ik ook prima, dus iemand enig idee hoe ze begrenst worden?

Iemand toevallig ervaring met deze fiets, zou graag weten of er veel onderhoud aan is en hoe betrouwbaar deze fiets en wat de zwakke punten van dit model zijn :]
 
Ik heb 8 jaar op een GPZ500S rondgereden [1997-2005] en het is een zeer betrouwbare motor.
Zolang je 'm zorgvuldig warm rijdt zul je er niet snel wat mee hebben.
Enige 'zwakke' punt zijn de uitlaatpakkingen volgens zeggen, de mijne waren pas na 7 jaar aan vervanging toe.
De GPZ is goed en degelijk afgewerkt en zeer bedrijfszeker.
Wegligging is ook uitstekend, dijkweggetjes zijn pure fun.
Een aanrader 8-)
full
 
ik heb net eentje uit 1997 gekocht bij een dealer met 25kw op kenteken ... is volgens de rdw pas in 2007 in NL ingevoerd ... zo dan het dus ook.

duurt nog even voor ik 'm kan ophalen na de afleverbeurt, maar hij reed tijdens de proefrit geweldig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan