Kawa GPZ550 (ZX550A) naar 35 kW

Pushpin

Rookie
21 apr 2015
16
0
Hallo allen,

ik had even een vraag over hoe ik een gpz550 kan begrenzen, heb al even wat rondgebeld en rondgekeken hoe dit in zijn werk gaat ivm verzekeren v/d motor e.d.

Nou werd mij geadviseerd om even te kijken op de duitse eBay voor een begrenzing, heb even gekeken en heb 1tje gevonden voor een gpz550S (EX500A) en nou vroeg ik mij af of dit een goed passende set is aangezien het origineel voor een ietsje ander model is. Er is namelijk weinig te vinden voor een GPZ550 uit 1986 met een restrictie naar 35 kW, of ik moet er overheen hebben gekeken. Ook had ik de vraag of er ook een soort keurmerk bij de restrictie set moet zitten van de verzekeraar? Ben al even bij het kantoor langs geweest maar het systeem lag eruit dus ze konden niks opzoeken.

Als je bij eBay zoekt op: gpz 550 35kw kom je de 'drosselzats' wel tegen

Bvd,
Peter

Edit:
Om even een lang verhaal kort te maken ga ik dus een een passende restrictieset kopen en monteren, dan op de testbank gooien en vervolgens de uitdraai bij de verzekeraar inleveren (dit is bij voorbaat dan al overlegd of ze de motor dan wel willen verzekeren). Zeg het maar als ik iets gruwelijk fout ga doen of iets illegaals van plan ben. :)
 
Laatst bewerkt:
Mag officieel niet want niet op kenteken begrensd (t?). Oom agent kan moeilijk doen omdat je op papier niet op een 35kw motor rijdt.
 
En als ik een kopietje bij me heb van van de uitdraai van 35 kw en een polis van de verzekeraar? daarmee veranderd er nog niks op het kenteken maargoed...

Kan misschien ook wel even hier vragen wat dit voor een model/kleurenstelling is:
6aWWWva.jpg

Het gaat om een ZX550A uit 1986, en kom deze nergens tegen in deze kleuren

Eerste post btw *O*

Edit: En gaat dat uberhaubt wel passen met deze restrictieset?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan