kawa gpz900r

6 apr 2015
4
0
Leeuwarden
Halo allemaal,

Hier aangemeld om me te verdiepen in het verbouwen van mijn net aangeschafte project fiets.
Een 89er kawasaki gpz 900r.
Foto's volgen nog, moet hem nog even bij een collega stallen voor ik los kan.
Lees veel omtrent de onderdelen die haast plug en play passen, en zou hier graag tips over willen zodat ik langzaam aan de onderdelen kan gaan zoeken die ik nodig heb.

Het eindidee is voor mij de look van de akashi beat, wat een prachtmachine is dat.
Dus voor de goeroe's die misschien op het oog wat van de onderdelen kunnen herkennen, graag!
 
Ik moest even goegelen maar idd mooi machine, zit helaas weinig plug en play aan vrees ik.
Zitten wel een shitload aan dure speledingetjes aan, wederom weinig plug en play.

Even zoeken op topics van Rolocop, Dasimo en ik zei de gek, wij hebben redelijk plug en play spulletjes erop zitten maar lijken dan ook redelijk origineel.

Moriwakikidikikdikid, Bradpiet en volgens mij Gixxerron hebben grotere uitdagingen aangepakt.
Maar nog niet zoals jij van plan bent....
Alles kan, maar het ene gaat minder makkelijk dan het ander
 
Mooie basisfiets om wat van te maken. Volgens mij is hier ook een topic van, wellicht daar even rondneuzen?

Er is een lading aan aftermarkt spullen te komen, het is net hoeveel mag het kosten.

Google ook maar eens op "goobike japan". Dan kan je hier het type selecteren en dan zie je wat die Japanners er van maken.

Succes er mee!
 
Oke, ik snap inderdaad dat een exacte replica behoorlijk in de papieren loopt, het is meer de "look" die me aanspreekt.
Wat voor mij even handig is is een lijstje met P&P of voor een normaal handig iemand aanpasbaar is qua USD vork, brug, bredere velg achter (180) etc.

Verder misschien wat andere tips en trucs om rekening mee te houden.
Tijdsdruk is er niet, het gaat mij om het verbouwen, rijden doe ik de hele dag toch al bijna ;)
 
Mooie basis motor

full
 
Zo, even geduurd, maar gister eindelijk de gpz kunnen halen.
Toch altijd een interessant ritje met totaal lege voorvorken en 2 lekkende vlotterbakken ;)
Maar heb haar in ieder geval thuis nu.

Vandaag 4 revisiesetjes aangeschaft voor de carbs en 2 nieuwe keerringen voor de voorvork, olie hebben we gelukkig op het werk.
Nu even kijken hoe ik de foto's verklein om hier te plaatsen.
 
Het projectje voor deze winter:
IMG-20150427-WA0003_zpsgiojfydq.jpg


Carbs geprobeerd te dichten voor nood, helaas zonder resultaat nog:
IMG-20150427-WA0009_zps1fhydmsy.jpg


En maar even een impressie van mijn werk ;) :
IMG_20140408_143712_zps9dm9qt6e.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan