Kawa groen/zwart lederen combipak MT 58.merk GC

Duckatti

MF veteraan
24 apr 2008
3.534
0
Tjuchem aan zee.
Te koop aangeboden:

Mooi leren combi-pak maat 58 van het merk GC (gemaakt onder het merk Richa). Motorpak is als losse broek en jas te dragen maar ook aan elkaar te ritsen en dan als overall te gebruiken.

Voorzien van protectie op:

Schouders.
Ellebogen.
Rug.
Heupen.
Knieen.

Pak is slechts 1 seizoen gedragen in 2008 en is in perfecte staat, alleen de kniesliders zijn gebruikt. Reden van verkoop is dat het pak mij veel te groot is geworden.

Had zelf 200,- euro in gedachten aangezien ik dit pak vorig jaar nieuw gekocht heb voor 399,-

Ik woon in winschoten (groningen)
full


full


full


Foto`s geleend van www.motor-forum.nl (streetking)
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

Ik ben wel geïnteresseerd. Ik ben zelf 1.92 en weeg 100 kilootjes :p. Klopt opzich wel zou je zeggen. Waar woon je ergens?
 
Ik zie net dat je in Groningen woont.. Beetje uit de richting jammer genoeg. Ik denk er ff over na. Heb je er misschien wat meer foto's van?
 
Ik zie net dat je in Groningen woont.. Beetje uit de richting jammer genoeg. Ik denk er ff over na. Heb je er misschien wat meer foto's van?

Waar kom jij vandaan dan want ik kom nog wel eens uit groningen ook ;) En waar zou je nog foto`s van willen dan maak ik die even voor je.
 
Amsterdamned!

Ik begreep dat die foto's van een ander pak waren, maar welke wel hetzelfde is als de jouwe, of klop nie dat nie? :P
 
Amsterdamned!

Ik begreep dat die foto's van een ander pak waren, maar welke wel hetzelfde is als de jouwe, of klop nie dat nie? :P

Ja mijn pak is precies hetzelfde als op de foto`s, vandaar dat ik die ook maar even heb gebruikt voor het gemak ;) Ik ben a.s donderdag in Den oever vlakbij de A7 aan de afsluitdijk. Dat komt toch meer in de richting voor je als Groningen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Als je weer in Elburg bent wil ik het pak wel even zien.Richa pastte me altijd goed.Wil de groene kleur wel ff naast de GS houden,dat het niet vlooekt zeg maar.
m,n bedrijf zit in Nunspeet,da,s maar 5 km verder dan Elburg....
 
hmm..maat 58 zie ik, daar ben ik inmiddels ook uit.

m,n Richa racepak was al 56, komt niet goed dus.

toch nog ff een kick voor mooi groen pak ;)

Tegen het voorjaar zal ik maximaal 54-56 nodig hebben.
 
Als je weer in Elburg bent wil ik het pak wel even zien.Richa pastte me altijd goed.Wil de groene kleur wel ff naast de GS houden,dat het niet vlooekt zeg maar.
m,n bedrijf zit in Nunspeet,da,s maar 5 km verder dan Elburg....

Ik kom niet uit Elburg maar Groningen. De beste man die boven mij heeft gepost komt wel eens in Elburg maar ik niet :9
 
Sorry voor de late reactie, lig met koorts op bed :r en heb me naar de pc gesleept om toch nog even te reageren..

Een maatje van mij heeft volgens mij exact hetzelfde pak, ook 58. Ik ga die ff passen (als ik weer fatsoenlijk ter been ben) en dan hoor je meer.
 
Dank je, je hoort het spoedig hoop ik :P

Heb je nog iets van een e-mail adres voor me trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Hij past me perfect! Hartelijk dank! Ik hoorde dat mijn pa probeerde om nog wat van de prijs af te krijgen haha :P. Kan ie niks aan doen hoor, is een handelaar in hart en nieren :P.

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Hij past me perfect! Hartelijk dank! Ik hoorde dat mijn pa probeerde om nog wat van de prijs af te krijgen haha :P. Kan ie niks aan doen hoor, is een handelaar in hart en nieren :P.

Groeten!

Ja dat had ik door :P maar ik had voor MF al 50 euro van de prijs afgehaald die ik op marktplaats vroeg en dat vond ik voldoende :P Maar hij heeft gelijk je moet altijd proberen. Dus je bent tevreden met het pak begrijp ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan