Dag motorliefhebbers,
Ik heb de mogelijkheid een Kawasaki gt550 uit 1990 te kopen met slechts 25.000km op de teller. De klassieker ziet er zo goed als nieuw uit en rijdt heerlijk relaxed. Het grootste deel van zijn tijd lijkt hij binnen te hebben gestaan. Alleen zit er een scheurtje in de voorband, die moet vervangen worden (maat 100 - 90 - 19). Wat is een goede band voor dit soort motor?
Nu heb ik gelezen dat de gt550 wel meer dan 100.000 kilometers mee kan gaan en heel betrouwbaar is. Ik wil de motor gebruiken om zowel in de stad mee te rijden als om een lange tour mee te maken, bijvoorbeeld naar Noorwegen of Oost-Europa. Weten jullie of deze motorfiets daarvoor geschikt is. Ondanks zijn lage kilometerstand is het niet de jongste. Ik snap dat het vermogen niet geweldig is maar het gaat me meer om de betrouwbaarheid dat deze motor het aan kan zonder me halverwege te laten staan. Bovendien zit hij heel comfortabel.
Ik hoor graag jullie ervaringen met een Kawasaki GT550.
Groetjes,
Ciko
Ik heb de mogelijkheid een Kawasaki gt550 uit 1990 te kopen met slechts 25.000km op de teller. De klassieker ziet er zo goed als nieuw uit en rijdt heerlijk relaxed. Het grootste deel van zijn tijd lijkt hij binnen te hebben gestaan. Alleen zit er een scheurtje in de voorband, die moet vervangen worden (maat 100 - 90 - 19). Wat is een goede band voor dit soort motor?
Nu heb ik gelezen dat de gt550 wel meer dan 100.000 kilometers mee kan gaan en heel betrouwbaar is. Ik wil de motor gebruiken om zowel in de stad mee te rijden als om een lange tour mee te maken, bijvoorbeeld naar Noorwegen of Oost-Europa. Weten jullie of deze motorfiets daarvoor geschikt is. Ondanks zijn lage kilometerstand is het niet de jongste. Ik snap dat het vermogen niet geweldig is maar het gaat me meer om de betrouwbaarheid dat deze motor het aan kan zonder me halverwege te laten staan. Bovendien zit hij heel comfortabel.
Ik hoor graag jullie ervaringen met een Kawasaki GT550.
Groetjes,
Ciko