Kawa klr 650

fibard

Rookie
24 jun 2006
2
0
maasbommel
Hoi luitjes, ik heb een klr 650 gekocht en ik vind dat hij bij optrekken nogal een vreemd geluid maakt. Het klinkt een beetje als lageren, geef ik meer gas hoor ik dat niet en ook met meer gas optrekken niet.
Is er iemand bekend met dat geluid of probleem?
Berijp dat iedereen met dit weer aan het rijden is dus wacht wel af.
Groet Fibard: :]
 
Leuk? Wat is "lageren" dan? Ik heb geen idee namelijk. :?
LAGEREN

Lageren van bier na de hoofdgisting is zoals iets wachten op je beurt in een druk bezochte bakkerswinkel. Geduld is dan een schone zaak, maar je moet wel goed oppassen dat je niet je beurt voorbij laat gaan. In dit artikel wordt ingegaan op de verschillende aspecten die verbonden zijn aan het lageren. Daarbij wordt onder andere behandeld de gewenste lagertemperatuur en -tijd en wordt antwoord gegeven op de vraag of het overhevelen direct na de hoofdvergisting nu wel of niet noodzakelijk is.
O-) O-) O-)
 
LAGEREN

Lageren van bier na de hoofdgisting is zoals iets wachten op je beurt in een druk bezochte bakkerswinkel. Geduld is dan een schone zaak, maar je moet wel goed oppassen dat je niet je beurt voorbij laat gaan. In dit artikel wordt ingegaan op de verschillende aspecten die verbonden zijn aan het lageren. Daarbij wordt onder andere behandeld de gewenste lagertemperatuur en -tijd en wordt antwoord gegeven op de vraag of het overhevelen direct na de hoofdvergisting nu wel of niet noodzakelijk is.
O-) O-) O-)

Dank u! Daar heb ik geen geduld voor, dus logisch dat ik het begrip lageren niet ken.
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan