Kawa MotoGP racer

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Ook mooi:

Kawasaki%20MotoGP%201.jpg
 
En het blijkt dat ze nog aardig hard gaan ook. Ze winnen alles in de Japanse Superbikes want daar mogen ze de maschine testen.
image.php
 
En het blijkt dat ze nog aardig hard gaan ook. Ze winnen alles in de Japanse Superbikes want daar mogen ze de maschine testen.

Vertel? De laatste keer dat ik daar wat over las had de kawa één race gewonnen en de Suzuki (die vergeleken met de V5 van Honda ook al niet bar snel is) alle andere.
 
Wat een bizar ding..gaaaaafffffffffffffffffff lekker apart,nu nog een echte topper erop *D als rijder.


Heb je nog meer van dit soort plaatjes Jeroen :?
 
Vertel? De laatste keer dat ik daar wat over las had de kawa één race gewonnen en de Suzuki (die vergeleken met de V5 van Honda ook al niet bar snel is) alle andere.
Jaaaaaaaaaaaaaaja vertel...ze hebben maar 1 race tot nu toe gewonnen toen testrijder Rio afwezig :? was ;) ....maarre maak ook niet uit het is te gek dat de groenen er weer bij zijn.
 
Mooi is niet het eerste woord dat me te binnen schiet, maar bruut is ie wel :}
Hij heeft iig de juiste looks voor een GP-racer.
 
De snelheid straalt er van af, nu nog de bewijzen.
Het gaat volgens mij een heel mooi 2003 GP seizoen worden.
 
Dat zitje is idd. erg euh.. apart :?
Het is in iedergeval zo gemaakt dat je niet uit het zadel gedrukt wordt wanneer je het gas erop zet :P
 
Waarschijnlijk speciaal voor de Nederlandse Grand Prix waar naar verluidt volgend jaar flitspalen langs de baan staan. :+

Ik vind em trouwens wel cool :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een ongeloofelijk lelijk ding. :r :r

Dan vind ik die Honda-sjopper-dinges nog mooier.
(Nou, ok, niet natuurlijk, maar hier kan ik ook niet voor warmlopen.)

Wel cool dat ze meedoen!
 
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Laat ik het zo zeggen, het ziet er anders uit dan we gewend zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan