KAWA "tijdelijk" OUT OF ORDER

Raysol

MF'er
21 mei 2002
131
0
Vanmorgen lekker op de fiets :] naar het werk, voor zichtig aan uiteraard, want de het kawaatje wilde de tweede versnelling nog steeds niet helemaal slikken (zie vorige topic) en schoot zo af en toe eens terug naar de neutraal.

Ik draai een voorrangs weg op en toe weer eventjes aan het gas gehangen waardoor de teller net eventjes de 60km/h aantikte.
Opeens bedenk ik me dat hij de tweede versnelling tot op dat moment nog steeds slikte. Helaas was de vreugde van korte duur en van de een op het andere moment begon de motor van achteren te bokken en te schudden alsof het de kont was van een buikdanseres :? ,.......... en lag ik zowat met m'n giechel over het stuur heen!
In eerste instantie dacht wel k@*^#tviool rijd me nu van achter aan :( .

"Gelukkig" bleek dit niet het geval te zijn en bleek het kawaatje zich inderdaad zich GOED verslikt had in de tweede versnelling ;( ;( ;(

Hij stond vast in z'n twee en na veel ruk en trekwerk kreeg ik hem weer los.
UIteraard slikte hij bijna geen versnelling meer, wat dus geresulteerd heeft een een zo goed als kopotte eerste versnelling en een overleden tweede.

Toch zachtjes aan, in de derde versnelling de terugreis aanvaard, motor gestald, en het koekblik maar gepakt om dezelfde weg opnieuw te beleven ;( .

Voor volgende week donderdag maar meteen een afspraak gemaakt bij de dealer, waarna ik meteen de mededeling kreeg dat de te verwachte kapotte onderdelen zoals schakelklok, schakelfork, tandwielen niet direct leverbaar waren en dat hij "het land"zal afbellen om hier en daar wat te kunnen scoren. Wanneer de betreffende onderdelen niet leverbaar zijn moet ze besteld worden in JAPAN en kan ik minstens 3 MAANDEN wachten.

Zeg dan maar dag met je handje naar het motorseizoen! :( :( :(
 
Balen , is het net mooi weer.
Hopen dat ie snel en niet al te duur gemaakt kan worden
 
f**k... zou er 1500 geven in zo'n geval om 't binnen de week terug ok te zien. 3 zomermaanden kwijt !? das om de muren op te kruipen

success ermee!
 
Bel eens een paar slopen op om te vragen wat een ander blok kost, kan weleens minder zijn.
 
Welk type Kawa is het? Ik heb nog een hele rits versnellingsbak tandwielen en schakelvorken liggen. Neem anders je oude tandwielen en schakelvorken mee voor vergelijking

Misschien dat ik je kan helpen hiermee.

Kost in ieder geval aanzienlijk minder dan nieuw bestellen en je rijdt komende week weer.

Mark TT.
 
Welk type Kawa is het? Ik heb nog een hele rits versnellingsbak tandwielen en schakelvorken liggen. Neem anders je oude tandwielen en schakelvorken mee voor vergelijking

Misschien dat ik je kan helpen hiermee.

Kost in ieder geval aanzienlijk minder dan nieuw bestellen en je rijdt komende week weer.

Mark TT.

Kawa ZZR- 600 uit '92, ik hoor het wel als je me kan helpen.

alvast bedankt voor de moeite! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan