kawa vraagje

redbullgsxr

MF'er
28 apr 2004
111
0
groningen
een maat van mij gaat waarschijnlijk komende maandag een zx6r kopen in duitsland, maar nu staat er in de advertentie dat hij 5versnellingen heeft, kan dat kloppen????
full

hij kon deze ook kopen jaar jonger 99 en volvermogen en de helft mider ver rijden en dat voor ongeveer dezelfde prijs (Afbeelding) welke zouden jullie kiezen???

heeft schade aan het dynamodeksel en is volgens mij ook niet in die kleur uitgebracht dat jaar, die sticker van ninja klopt allesins niet.

maar als ze motorisch in orde zijn, dan zou ik toch voor de 99'er kiezen

dat is voor ons een beetje een gok want hebben er beide geen ruk verstand van!!! iemand nog tips waar je op moet letten bij kawa??
als je er geen ruk verstnad van heb zou ik nooit particulier kopen ,want dan kan goedkoop nog wel eens duurkoop worden,je kan nergens op terug vallen

kijk eens op www.vfroem.nl die haal ook fietsen uit duisland voordeel is hij zoek de besten met alle papieren ,dus lijkt me beter voor jullie

Ik zou ook voor de 99ér gaan, vind hem mooier. En volgens mij is ie in dat jaar ook niet in die kleur uitgebracht. Stel dat ie er inderdaad een schuiver meegemaakt heeft, kan ik me voorstellen dat als ie hem toch laat spuiten er een andere kleur op gezet heeft. Zolang er alleen kuipen beschadigt zijn en het frame verder ok is, wat maakt het dan uit. Als het maar netjes gerepareerd is toch. Zou er zoiezo ff op gaan rijden, als ie niet in orde is zou je dat toch moeten merken. Misschien is er wel iets van terug te vinden in de papieren, als ie er nog bij zitten. Volgens mij moet je in duitsland n.l. alles op papier laten zetten als je iets verandert. Is met auto's wel zo.

Volgens mij waren van de modellen van '99 dit de kleuren.
-Firecracker red,
-Pearl gentry gray,
-Lime green.

Succes..

en wat betreft de motoren op de fotooos beide hebben veel schade gehad anders spuit je niet de hele fiets over

Met deze stelling ben ik het al jaaaren niet eens. Tenminste niet als je hem zo zwart/wit stelt.

Er zijn genoeg mensen die het design vanaf de fabriek niet mooi genoeg vinden. Zeker bij de oude Kawa's, die kleuren zijn vaak erg schreeuwerig.

Ikzelf heb nu mijn motor helemaal gerestyled, maar dat heb ik toch ook niet gedaan omdat het een schade motor is.

Sterker nog...de mijne is waarschijnlijk in betere staat omdat ik nu alles nagekeken heb.

Maar je weet het natuurlijk nooit....ook niet bij motoren in originele kleuren.

ik zou de carbs in de gaten houden, die willen wel eens
lekken. best een duur grapje, 4 vlotternaalden en zittingen.

en voor de rest alle slijtbare onderdelen controleren.
en voor de "niet-originele kleur" kan je gewoon flink
afdingen, hoewel die wel mooier is.

(ps, de 99 is idd mooier)

Jongens, bedankt voor het advies... het is toch de groene geworden (tuurlijk Kawa = GROEN)!!! Ze is tip-top in orde, die Duitser was erg netjes voor haar. Ik heb er alle origenele onderdelen plus nieuwe achterband bijgekregen, hij heeft me zelfs alle bonnetjes van de onderhoudsbeurten meegegeven! Voor de liefhebbers, de zwarte staat er nog voor 4250! Redbullgsxr thanx for the support, gas bij!!!

Terug
Bovenaan Onderaan