Kawa Z GT 550 : Liefhebberts ??

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
FF vraagje...vriend van me heeft een 1991'er Kawa Z GT 550 staan. Ding ziet er goed uit (wel ff poetsen), heeft nieuwe Hagonnekes achter liggen, bochten en uitlaten zijn goed...Heeft echter een klein probleempje waarschijnlijk bij de startmotert (maakt waarsch. kortsluiting) :+ .

Hij wil er vanaf voor een zacht prijsje, waarbij evtw ook wel het electriek probleem opgelost kan worden (dan is ie natuurlijk duurder). Ding heeft er 60.000 opzitten, rijdt volgens zijnz eggen prima. Is een viercilinder, erreg geschikt om om te bouen nar een cafereesert als je het mij vraagt..

Ist wat ? Interesse...mail of post ff.. 8-)

groets

Tria
 
DRS he? :-)

Spel/grammatica fouten:

FF vraagje
ff poetsen
Hagonnekes
achter liggen
startmotert
evtw
electriek
zijnz eggen
erreg
bouen
nar
cafereesert
Ist
groets
 
DRS he? :-)

Spel/grammatica fouten:

FF vraagje
ff poetsen
Hagonnekes
achter liggen
startmotert
evtw
electriek
zijnz eggen
erreg
bouen
nar
cafereesert
Ist
groets
Beroep: ondernemer

Jammer, had nu toch maar leraar nederlands geworden.. :-)

:Z

[ONTOPIC]
Piccie(Afbeelding)?
[/ONTOPIC]
 
ff piccie...enneh...dat gezwam is MF-taal he...je kunt het ook vrij vertaald even in ABN krijgen.... :+

oja...drs en MBSc he...niet vloeken...foei toch !! |(

full


EDIT : tis ovrigus psies dezelfde als deze, alleen zie je hier geen Hagonshocks opzitten..

wat is een zacht prijsje...ehhh....paar honderd euri denk ik....
 
khebt ff nagevraagd wat ie ervoor wou hebben en wat er nou eigenlijk loos is ; is waarschijnlijk het startrelais ; als je hem aanloopt is er geen probleem.

prijs is 600 euri, ff handelen en je hebt er zo weer 100 vanaf denk ik... :P
 
is er dan helemaal niemand ? tsssss....

da's vreemd, aangezien er zovelen brikken, maar dit brik blijkbaar in ene te goede staat voor te weinig wordt aangeboden...

vreeemmmd 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan