Kawa Z1000

Dennis the Menace

Die hard MF'er
26 feb 2003
270
0
Belgie
Ik ben mischien van plan om een kawasaki z1000 te kopen. Wat denken jullie hiervan?
Ik rij nu met een yamaha R6, zou dit een serieus verschil maken? en qua aankoopprijs, wat kost dit ingeveer nieuw in belgie, of kijken voor een jonge okkasie?

En een sportuitlaat, dat lijkt me redelijk duur voor op zo'n fiets, omdat er langs beide zijden zitten, of toch niet?
 
Een kennis van me heeft een zwarte Z1000. Ding rijdt wel pittig weg, maar op top redt hij het niet, dan ben ik weg op m'n 600RR (zal dus ook voor je R6 gelden).
Ik zou zeggen, maar een proefritje. Lijkt me nogal logisch i.p.v. afgaan op de bevindingen van een ander ;)
 
Vriend van mij rijdt ook op een oranje z1000, mooie motor. Trekt inderdaad wel snel weg, maar met top is ie iets minder snel. maarja hij zegt ook dat het hard zat is zonder kuip, vangt echt heel veel wind. Verder schijnt het wel een hele wendbare fiets te zijn. Ik weet het nog niet, mag er nog een keer op rijden maar is er nog niet van gekomen. Ook hij is op zoek naar sportuitlaten, maar bij de meeste komt er aan weerszijde maar een en dat vind hij wel zonde, het lijkt juist wel mooi die vier pijpen.

Er staat nog een stuk op deze site over de z1000, http://www.kawasakimerkclub.nl/
Bij modelarchief 750 tot 1000 cc,
z1000 2003.

succes met maken van je keuze.

groet mikey
 
Terug
Bovenaan Onderaan