kawa z750 '86 voor 599 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelofelijk,leuke motor voor een mooie prijs.
Snap niet dat er geen belangstelling voor is :?

Grote kick iig ;)




je woont me net te ver weg,heb 2-motoren ,maar voor dat geld :X
 
kick voor deze motor.

bruut geluid en rijdt best goed voor zo'n oud beestje. heb er mee proefgereden (heel kort) en ik vond hem iets te zwaar voor mij (als in te snel). dus op zoek naar een leuke ouderwetse sterke motor, dan is dit je kans!
 
ja jammer is wel echt een motor voor mensen die langer een motor willen rijden, want deze blijft je boeien ook naar een half jaartje als je gewent bent dat hij sneller is dan een 25kwtje :P
 
voor 500 gaat hij de deur niet uit


nou succes ermee dan

Denk niet dat iemand hiervoor meer als 500 euro wilt betalen.

doe eens een beetje marktonderzoek aub.

Staan zat mooie, originele brikkies te koop die er nog echt goed uitzien, en ook echt goed ZIJN voor 500-600 euro

mijn brik kostte trouwens maar 280 euro... even ter vergelijking.
 
Laatst bewerkt:
ja das ook een motor voor 280 euro kende net zo goed kei hard tegen een muur aan lopen want die motoren zijn dan niet in orden~!!!!

nee nog niet verkocht, door het weer kan niemand een test rit rijden op dit pracht ding
 
zo en effe een zondags kick
jammer dat het nog zo kut weer is kunnen mensen niet proefrijden of durven ze het nie maar heb nog 2 mensen in het verschiet.
 
Jammer dat eindhoven zo ver weg is...

Heb wel interesse. 1 ding snap ik alleen niet, die reserve onderdelen die helemaal goed zijn,moesten die niet OP de motor toen die gereviseerd is, ipv Bij de motor?

Vooral die voorvork en het achterwiel etc heb ik vraagtekens bij. Die nu in de motor zitten zijn die niet oke dan?

en misschien nog interesse in een inruil? heb nog een opknappertje staan, uiteraard bijbetaling van mijn kant.

ik hoor/lees het wel. groeten!
 
Ivor , ik twijfel ook niet aan de spullen. Ik vraag me alleen af of die op de motor dan wel 100% Oké zijn, omdat je er immers al reserve exemplaren voor hebt. En bij een revisie, al heb je goede onderdelen liggen, dan plaats je die juist meestal op de motor, vandaarmijn vraag.
Ook heb je geeN. Reactie gegeven op het opknap inruil verhaal?
Kben nogsteeds serieus geïnteresseerd.
Gr.
 
ja heb ik geen zin meer in of het moet een jongere motor zijn en een race model want wil een lichtere motor aan gewicht, dan deze 275 kilo.
ben zelf niet zo zwaar en heb moeite met sturen op snelheid moet er bijna aan hangen:P
en niet zo veel werk aan zitten wat voor motor is het
 
Ziet er zo op het oog netjes uit, ben bang dat die 600 euro zo'n slechte prijs nog niet is..
Je verkoopt hem zeker niet in onderdelen?
(Mijn z500/550 is toe aan nieuwe motor, uitlaat, voorvork, en de rest..........)
Enige wat ik eigenlijk niet nodig zou hebben is het frame, iemand een frame kopen voor 200 euro? (...)
 
hahaha je kan ook de lossen onderdelen kopen maar hij zit dan nog wel in elkaar voor 600 euro
motortje is perfect rijd als een tierenlier en die lossen voorvork en achterwiel en zo bende zo kwijt op kawa forum.
wilde het liefst wel alles in een keer de deur uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan