kawa z750 '86 voor 599 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
450€ ?
Omdat het zo koud is
en omdat ik van zover moet komen er voor
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,

ik ken deze motor en was bij ivo's aanschaf ervan.
Hij loopt echt goed en ziet er zeker lekker uit 8-)
Hij heeft een ruige look en is leuk opgebouwd.
Op deze fiets kunnen zeker nog heeeeel wat km's worden gezet *O*

De extra onderdelen heeft ivo erbij gekregen en hebben dus niets te maken met de huidige staat van deze motor.
De vorige eigenaar had namelijk bij deze motor een donormotor, dus vandaar dat er nog wat dubbele delen zijn ;)

Ik vind dat ie z'n prijs dik waard is.
Mensen die daar anders over denken moeten hem maar eens live gaan zien en eens mee rijden. :]
Hij heeft echt power (zeker als je wat doortrekt) en een heerlijke sound *D


Alsjeblieft ivo, een schopje incl nog wat extra motivatie voor iedereen
 
nee een keer aanbetaalt andere keer afgezegt door dag later ongeluk te krijgen en mijn pas een 3 weken later bellen dat hij nooit meer kan rijden!

maar wil hem gewoon weg doen,omdat ik van de lente een cbr 600f wil hebben en kan geen twee motors veroorloven

hey hallo,
ik heb helaas geen intresse, maar zag dat je een cbr600f wil hebben.
welk bouwjaar?
er is namelijk iemand die intresse heeft in mijn motor en die wil een cbr 600 f inruilen van 1990 met 55.000 km op de teller met nieuwe banden (1000 km oud)

wel een nette motor vandaar dat ik even reageer en zo staat je advertentie ook gelijk weer
in de picture ;)
 
hey hallo,
ik heb helaas geen intresse, maar zag dat je een cbr600f wil hebben.
welk bouwjaar?
er is namelijk iemand die intresse heeft in mijn motor en die wil een cbr 600 f inruilen van 1990 met 55.000 km op de teller met nieuwe banden (1000 km oud)

wel een nette motor vandaar dat ik even reageer en zo staat je advertentie ook gelijk weer
in de picture ;)

ja wil zeker wel een cbr600 hoeveel wil je er voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan