kawa z750 '86 voor 599 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

dopey85

MF veteraan
15 aug 2007
55.811
790
Eindhoven (Noord Brabant)
door omstandigheden maar weer te koop gezet
2* is er al iemand geweest en niet verkocht door omstandigheden.
- andere gekocht
- ongeluk gekregen
dus bij deze:

te koop aangeboden

kawazaki z750

bouwjaar: 1986
km-stand: 38000

recent vervangen:

Voorvork-keerringen, ollie en veren vervangen
nieuwe koppelings platen en druk veren
nieuwe olie en oliefilter
Nieuwe bougiekabels en bougies
Carburateurs gesynchroniseerd
accu uit 2008
kleppen gestelt

motor heb ik vorig jaar gekocht toen hij door de vorige eigennaar helemaal opnieuw is opgebouwt alles onderhanden genomen en alles vervangen door rvs,alle roest onderhanden genomen en opnieuw laten poedercoaten van het frame.de rest laten spuiten in mat zwart.
een zeer goede motor voor weinig geld,met deze motor krijg je veel bekijks en rijd super

ketting en tandwielen zijn nog goed
banden voor en achter zijn perfect/goed

Je krijgt er ook nog eens heel veel onderdelen bij
onder anderen:

- 1 extra tank binnenkant is behandelt
- 2 extra achterlichten
- extra voetsteunen
- extra voorlamp
- extra klemmen voor accu
- extra nieuwe achterband+tandwiel
- gereviseerde voorvork compleet met band en nieuwe remschijven
- extra luchtfilterhuis
- En nog wat extra dingentjes

hier dan enkele foto's
Vraagprijs:600













 
Laatst bewerkt:
nee een keer aanbetaalt andere keer afgezegt door dag later ongeluk te krijgen en mijn pas een 3 weken later bellen dat hij nooit meer kan rijden!

maar wil hem gewoon weg doen,omdat ik van de lente een cbr 600f wil hebben en kan geen twee motors veroorloven
 
hee ik heb geen aanbetaling van 500 euro gekregen voor die fiets doe hem echt niet weg voor dat bedrag bied maar wat hoger in de richt van mijn bedrag, dan kunnen we misschien overeen komen
 
Beetje jammer natuurlijk dat dit nog net geen oldtimer is. Scheelt toch weer wegenbelasting... Verder wel een leuk ding.
 
nee een keer aanbetaalt andere keer afgezegt door dag later ongeluk te krijgen en mijn pas een 3 weken later bellen dat hij nooit meer kan rijden!

maar wil hem gewoon weg doen,omdat ik van de lente een cbr 600f wil hebben en kan geen twee motors veroorloven

Wat lullig zeg, ik had jou meteen gebeld vanaf de operatietafel :W
 
Laatst bewerkt:
'kawaz750 '86 voor weinig' > 'kawa z750 '86 voor weinig'
 
Marketingtip: ik zou een paar van de mooiste foto's direct hier plaatsen. Hij ziet er namelijk best goed uit, veel beter dan op die Imageshack dumps en dat is toch waar de meeste mensen blijven hangen.
Succes.
 
ja is ook motor is perfect en wat is nu 700 euro voor een goede motor.
oke als hij bagger is en rijp voor de sloop of voor de show oke dan is de prijs te hoog vindt het zelf een perfecte prijs voor iemand die hem wil hebben als eerste motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan