Kawa zg1200/zn1300 Voyager

Onderdeeltjes in de USA moet je gewoon ff bij elkaar sparen en daarna laten verzenden.
Meestal is binnen de US verzenden gratis.
Daarna voor eenmalig 35 euro en dan voordeliger verzenden naar hier, kan binnen 2-3 dagen op de mat liggen

Vering moet ik maar eens uit gaan zoeken.
Vandaag een stukkie gereden en viel zeker niet tegen.. :]
De verzendkosten (70Euro) waren hoger dan de onderdelen plus daarbovenop invoerbelasting (25Euro) |(
 
Zo net voor de vakantie maar ff dit topic omhoog halen :+

waar ben ik trouwens achter gekomen..

De zijkoffers lopen vol met water als de fiets in de regen staat. zo ook de bagagebakjes in de deksel van de koffers.

Heeft iemand hier dit wellicht opgelost ?
 
rondom de binnenkant van de deksels en bagagebakjes zitten rubbers waardoor er geen water in de koffers kan komen.
 
Meestal zit de lekkage in dat draaiknopje op de zwarte deksels. Vervolgens loopt het water dan daar in, en via de afdichting van de deksel zelf. Normaal zijn ze waterdicht. Ik heb in het verleden behoorlijk wat water gezien maar niet in de koffers.
 
volgend seizoen wil ik de remschijven aan voorkant vervangen en originele kosten "slechts" 310Euro p/s. dus dat gaat em niet worden. after-market leverancier is niet te vinden. heeft iemand een gouden tip ?
 
Hallo,
Ik doe dit ff vanaf mijn smartphone. Kijk eens bij roukema, ik dacht in westknollendam of zoiets. Ik weet bijna zeker dat hij sloop onderdelen heeft van de zg1200 en eventueel ook de geschikte mineraal olie. Succes.
 
bij Roukema had ik al gekeken en die heeft schijven liggen "in redelijk staat 50%". dus dat schiet niet veel op t.o.v. huidige schijven.
de remmerij vind k belangrijk genoeg om nieuw aan te schaffen maar niet voor de Kawasaki hoofdprijs.
 
Thx Tumtrans. EBC-schijven zijn ook bij Roukema te bestellen maar dan voor het dubbele van wat ze in USA kosten.
 
Zeg waren de schijven niet ook het zelfde als die van de GTR vraag ik mij nu af. Ze waren iedergeval het zelfde als een andere kawa dacht ik. Remklauwen en blokken iedergeval wel
 
Laatst bewerkt:
de eerste GTR modellen hadden enkele zuiger en dat werd later een dubbele.
weet je of de klauwen van de gtr '95 uitwisselbaar zijn met de oudere bouwjaren ?
als ze uitwisselbaar zijn, dan zouden die dubbele ook op de Voyager passen.
 
Grotefoto-FQMRR7K3.jpg

aangezien de onderdeelnummers niet overeenkomen, zijn de klauwen niet uitwisselbaar. helaas is ook de dubbele zuiger klauw van de gtr niet te gebruiken omdat de bevestigingsgaten verschillen.
 
Weet je dat zeker? De plaat waar ze mee aan de poot zitten zijn wel hetzelfde......43044A

Niet verder vertellen maar het verschil zit hem in de kleur van de klauw...Zwart/Grijs

Blok uit 2014 FJR zou ook niet passen in de FJR uit 2001-2012.... maar bij mij zit hij er in ondanks andere nummers....
 
Laatst bewerkt:
idd, de ankerplaat is wel hetzelfde maar de onderdeelnummers van het meest essentiële deel (de zuiger) zijn verschillend. mss dat de complete klauw uitwisselbaar is maar dat biedt geen voordeel.
 
idd, de ankerplaat is wel hetzelfde maar de onderdeelnummers van het meest essentiële deel (de zuiger) zijn verschillend. mss dat de complete klauw uitwisselbaar is maar dat biedt geen voordeel.

Heb ze hier beide in de hand en zijn echt hetzelfde. Heb ze dan ook regelmatig door elkaar ingebouwd. Waar je naar moet kijken volgens mij is of klauw oud model GTR en klauw nieuw model zelfde draagplaat gebruiken. Maar dat weet ik ieder geval niet.
Maar was de klauw van de GPZ/ZZR niet uitwisselbaar met de GTR en daar waren wel dubbele zuigers voor te koop
 
gelet op de onderdeelnummers van Kawa, zijn de klauwen van zzr1100, zzr600 en zxr750 zijn hetzelfde maar niet met de gtr. als je op zoek bent naar deze klauwen, stuur maar een berichtje ;)
 
Zo net voor de vakantie maar ff dit topic omhoog halen :+

waar ben ik trouwens achter gekomen..

De zijkoffers lopen vol met water als de fiets in de regen staat. zo ook de bagagebakjes in de deksel van de koffers.

Heeft iemand hier dit wellicht opgelost ?
barn; heb je em te koop staan ?
 
Dag liefhebbers,

Ik heb 2 1200 Voyagers die ik wil verkopen. Gaat om een rode 86-er met 103000 km met een versnellingsbak die wat aandacht behoeft. De andere is een 90-er met maar 16000 mijl erop. Kleurstelling hiervan is Bronco/Canyon silver.
Beiden staan op Speurders maar de reacties die ik krijg zijn niet serieus te noemen.

Als je zoekende bent of iemand weet; ze staan start- en rijklaar in Wassenaar.

Voor foto's of meer info davegaastra@fietsned.nl
 
Dag liefhebbers,

Ik heb 2 1200 Voyagers die ik wil verkopen. Gaat om een rode 86-er met 103000 km met een versnellingsbak die wat aandacht behoeft. De andere is een 90-er met maar 16000 mijl erop. Kleurstelling hiervan is Bronco/Canyon silver.
Beiden staan op Speurders maar de reacties die ik krijg zijn niet serieus te noemen.

Als je zoekende bent of iemand weet; ze staan start- en rijklaar in Wassenaar.

Voor foto's of meer info davegaastra@fietsned.nl

Hey Dave jij ook hier je ZG is in goede handen gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan