Kawa ZR-7s

Welke kleur heeft je ZR-7(S)

  • Rood

    Stemmen: 21 31,8%
  • Blauw

    Stemmen: 26 39,4%
  • Groen

    Stemmen: 4 6,1%
  • Geel

    Stemmen: 3 4,5%
  • Anders

    Stemmen: 12 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    66

Kawa-rider

MF'er
30 dec 2004
67
0
Tilburg
Aloha dit is mijn kawa een heerlijke motor
Zijn er nog meer ZR-7 rijders hier actief ???


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/154234/fff6c51a97609f8a75a289c924dea921 (KAWA-ZR-7S.jpg)​
 
Welkom en je piccie

full


enne ik heb er geen
 
Blijkbaar niet veel actieve ZR-7S berijders in dit forum.

Ik heb er wel een. Een blauwe van 2001 en ik ben er erg tevreden over.
 
En nu één met foto (hoop ik)

Overigens, de motor die daarnaast staat is mijn oude Z750 uit 1976. Die doet het ook nog steeds uitstekend.
full

 
Laatst bewerkt:
ja waarom zo weinig rijders op deze heerlijke fiets ??????
goede prijs/kwaliteit verhouding enne......... ziet er gewoon goed uit !!!!!
 
ik heb ne ZR-7.

Wil toch een andere moto: met 2 op die ZR-7 is echt ni te doen. (Wel betrouwbaar)
 
Probleem is dat je naar voor schuift op dat zadel.
Ik heb er wel een knappe pijp onder steken (FP).
 
He hallo, ik rijd op een ZR-7S met zeer veel plezier.
Nieuw gekocht voor woon/werk en veel plezierritjes!

Groeten Manfred.
 
Ik heb een rode kawa ZR-7 uit 2000, ben er ook erg tevreden over maar de volgende word toch echt een yamaha XJR 1300...
 
hoi Beies

kun je aub uitleggen waarom met z'n 2-en op een ZR-7 echt niet te doen is.
had wel interesse in zo'n bike, maar rij regelmatig met 2 dus maakt je opmerking me nieuwsgierig

thanks
alex
 
Ik heb zelf een ZR7-S uit 2003. Rijdt perfect, is betrouwbaar en ziet er prima uit. Groot voordeel is de relatief eenvoudige techniek, makkelijk zelf te onderhouden als je het werkplaatshandboek hebt.

Met z'n tweeën op de ZR7-S gaat best, als je tenminste zo'n anti-slip netje op het zadel hebt. Er zat bij de mijne al zo'n ding op toen ik hem kocht, en dat werkt prima.

Omdat ik nogal veel rijd (ca. 800 km/week) en dat gerotzooi met die ketting nogal een gedoe vind heb ik vorige week een Pro-oiler geïnstalleerd, zo'n automatisch kettingsmeersysteem. Ideaal! de ketting is constant schoon en goed gesmeerd en er gaat gewoon de goedkoopste motorolie van de LIDL in....
 
Ik zag er laatst eentje rijden in de stad grunn. Leek me wel een erg leuke machine. zit je een beetje goed erop? qua hoogte e.d? Seat hight is 800mm las ik.
 
Ik heb zelf een ZR7-S uit 2003. Rijdt perfect, is betrouwbaar en ziet er prima uit. Groot voordeel is de relatief eenvoudige techniek, makkelijk zelf te onderhouden als je het werkplaatshandboek hebt.

Met z'n tweeën op de ZR7-S gaat best, als je tenminste zo'n anti-slip netje op het zadel hebt. Er zat bij de mijne al zo'n ding op toen ik hem kocht, en dat werkt prima.

Omdat ik nogal veel rijd (ca. 800 km/week) en dat gerotzooi met die ketting nogal een gedoe vind heb ik vorige week een Pro-oiler geïnstalleerd, zo'n automatisch kettingsmeersysteem. Ideaal! de ketting is constant schoon en goed gesmeerd en er gaat gewoon de goedkoopste motorolie van de LIDL in....
Hallo basmuts.

Wat is dat, zo'n pro-oiler? Lijkt mij nl ook wel wat.
 
Een Pro-oiler? Dat is een apparaatje dat om de zoveel km (6 geloof ik) een dosis olie op de ketting pompt. Het wordt geleverd door een firma in België en is te bestellen via hun website www.pro-oiler.com. Daar staat ook meer informatie over het apparaat. Overigens zijn er op het forum een aantal topics over de pro-oiler, ook met ervaringsverhalen.

Het kost wel wat, nl. 206 euro incl. verzendkosten. Daar staat wel tegenover dat je ketting en tandwielen iets van 3 keer zo lang meegaan, dat je geen dure kettingspray meer hoeft te gebruiken, nooit meer je ketting schoon hoeft te maken en niet elke 500 km hoeft te smeren (of na elke regenbui). Gemak dient de mens zullen we maar zeggen. ;)
 
Hoi,

Ik heb sinds maart ook een Zr-7. Bvalt perfect, mee naar Schotland geweest. Geweldig fietsje. Ik weet niet waarom er maar zo weinig van rondrijden, maar het is ook wel leuk om iets te hebben wat niet iedereen herkend.
 
dit herken ik dus een heerlijke fiets enne zonde dat er zo weinig rondrijden maar we hebben wel wat dat je niet op iedere hoek van de straat tegenkomt :]
 
Ik heb zelf een ZR7-S uit 2003. Rijdt perfect, is betrouwbaar en ziet er prima uit. Groot voordeel is de relatief eenvoudige techniek, makkelijk zelf te onderhouden als je het werkplaatshandboek hebt.

Met z'n tweeën op de ZR7-S gaat best, als je tenminste zo'n anti-slip netje op het zadel hebt. Er zat bij de mijne al zo'n ding op toen ik hem kocht, en dat werkt prima.

Omdat ik nogal veel rijd (ca. 800 km/week) en dat gerotzooi met die ketting nogal een gedoe vind heb ik vorige week een Pro-oiler geïnstalleerd, zo'n automatisch kettingsmeersysteem. Ideaal! de ketting is constant schoon en goed gesmeerd en er gaat gewoon de goedkoopste motorolie van de LIDL in....
Ik heb ook een zr7 welke ik het hele jaar gebruik voor woon werk (20KM). Af en toe gaat moeders ook mee voor de fun en in het begin gleed ze inderdaad alle kanten op. Toen heeft ze zelf van een antislipmatje van de campingboer (veel goedkoper als een originele) een antiglijmat gemaakt. Werkt perfect. :]
 
Met z'n tweeën op de ZR7-S gaat best, als je tenminste zo'n anti-slip netje op het zadel hebt. Er zat bij de mijne al zo'n ding op toen ik hem kocht, en dat werkt prima.

Als de voorzitter een dikke reet heeft dan gaat het ook prima. Hoor altijd van achteropzittende dames dat ik mijn zadel zo lekker opvul waardoor ze lekker stevig achterop zitten :-D

Mike
 
ik heb een tijdje geleden eens wat proberen stunten op afgelegen baantje
Ben niet verder geraakt dan een wheelie van 2 cm en een stoppie van ong. 10 cm :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan