kawa ZX 6 RR, ZX 6 R , ZX 9 R of toch een GSX 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsje82

MF veteraan
24 mrt 2003
4.346
0
Utrecht
Wat zal ik doen?

Ik twijfel tussen kawa en suzu, ik vind ze allebei erg mooi, ik ga binnenkort voor mn rijbewijs en ben toch ff aan t snuffelen voor een mooie bike, ik zat eerst aan een GSX 600 SRAD te denken omdat die lekker dik is, vind m bloedmooi maar die ZX 6 RR etc. ziet er ook erg mooi uit .

ik wil een tweedehands aanschaffen, rond de 7000 euro, ik zie allemaal kawa's met 25000 km op de klok, gaan ze problemen geven na meer dan 25000 km's weet iemand dat? wat is beter die kawa of een suzu???????????

wat raden jullie pro's :} mij aan en wat is het verschil(merkbaar...) tussen een zx 6rr en een zx 9r ??????????
is een zx 6rr beter voor een beginner of een gsxxer??

ik ben benieuwd naar jullie reacties,
greetz.

thijs
 
2e hands vind je nog geen zx6rr

als je een van deze motoren wil gaan rijden zou ik voor de zx6r kiezen, toch de meest vergefelijke.

de rest is denk ik echt nog 'out of your league'

:)
 
Neem een R6. Heb op een Gixxer 600 Gereden en die tipt niet aan de rij eigenschappen van een R6 (maar uhm ik ben bevooroordeeld :X )
Maar als je je rijbewijs hebt doe is een proefrit en dan voel je wel hoe ze :] .
 
Fijne nick heb je dan ook gekozen als de gsx-r600 zo slecht is :Z

:P

Heb ik gezegd dat die slecht is :? heerlijke fiets!!!! Maar eenmaal op een R6 gereden te hebben heb ik zoiets van nooit een ander meer. Maar dat is ook weer persoons gebonden. Zoals ik al zei een proefrit is het belangrijkste om te doen dan maar. Ik pas nu eenmaal beter kwa zithouding en dergelijken op een R6 dan op een Gixxer.
 
hahah,

de R6 kost muchos euros |( ,

beetje too much, en ik vind m wel mooi, maar niet zo mooi als een srad of z6 r })

hehe,
nee, 7000 euros is t max..
maar mensen hoe zit t met de betrouwbaarheid vd bike? wat is beter, suzuki, kawa, of yamaha? roept u maar!!!!

groeten

thijs
 
in t blauw is de r6 wel erg mooi eigenlijk......uhmmm, ik neem t terug |( dat de r6 niet zo mooi is..haha
 
in t blauw is de r6 wel erg mooi eigenlijk......uhmmm, ik neem t terug |( dat de r6 niet zo mooi is..haha


You're my man... Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor... Vind persoonlijk de zilveren uitvoering erg mooi :9~ . Maar kijk is in duitsland voor een fiets scheelt een boel pleuro's!
 
hmm, klinkt goed, maar het wordt mn eerste motor, en dan wil ik wel gewoon ff naar de dealer "om de hoek" (arie molenaar ijsselsteijn) kunnen rijden als er wat is en niet naar deutschland , dat lijkt mij grobe scheisse

en ik heb weinig verstand van techniek!

:] dat wil ik!!!!!!!!!!!
 
hmm, klinkt goed, maar het wordt mn eerste motor, en dan wil ik wel gewoon ff naar de dealer "om de hoek" (arie molenaar ijsselsteijn) kunnen rijden als er wat is en niet naar deutschland , dat lijkt mij grobe scheisse

en ik heb weinig verstand van techniek!

:] dat wil ik!!!!!!!!!!!

Ik heb zelf zoiets van koop particulier in duitsland kan je echt 2 to 3 duizend schelen op een R6. En voor dat geld kan je veel reperaties laten uitvoeren bij je gewilde motor zaak hoor.

kijk eens op http://www.ebay.de of http://www.mobile.de

Succes in ieder geval met je examen.
 
erg goed mensen :+ , ik heb mij wel degelijk verdiept, maar wat zegt het mij dat een motor ong120 pk heeft en ong165 kg weegt :] ? ik weet toch niet hoe dat rijdt, en dat kan ik alleen te weten komen door het te vragen aan mensen die dat wel weten, ik weet wat welke bike kost, welke mooi is dat is makkelijk, want dat is persoonlijk.

en betrouwbaarheid weet ik ook niet, dat hoopte ik ook na te vragen via jullie , waar kan ik dat soort info anders vinden dan?

ik hoopte mijn informatie te vergaren via een forum, daar is het toch voor?
gezellig toch? *D
 
erg goed mensen :+ , ik heb mij wel degelijk verdiept, maar wat zegt het mij dat een motor ong120 pk heeft en ong165 kg weegt :] ? ik weet toch niet hoe dat rijdt, en dat kan ik alleen te weten komen door het te vragen aan mensen die dat wel weten, ik weet wat welke bike kost, welke mooi is dat is makkelijk, want dat is persoonlijk.

en betrouwbaarheid weet ik ook niet, dat hoopte ik ook na te vragen via jullie , waar kan ik dat soort info anders vinden dan?

ik hoopte mijn informatie te vergaren via een forum, daar is het toch voor?
gezellig toch? *D


Je hebt hier weer helemaal gelijk in. Maar denk dat je kwa gevoel toch echt zelf moet rijden op een van de types. En ik kan je weinig vertellen over een kawa.
 
en ik heb geen izn in dat 25kw gezeik, daarom heb ik gewacht totdat ik 21 ben om af te rijden!!!!!!!!!!
 
danku allen, cbr 900 RR???????????????
is dat wat?

Dat ligt eraan, of je denkt dat die RR staat voor Rustig Rijden O-) :+

Ik zou het nie doen, maar goed :X . Kijk toch eens in Deutschland, daar kun je m ook kopen bij een dealer (als je het nie vertrouwd). Zelfs dat scheelt nog genoeg!
 
ik vind persoonlijk een ZX6 een lekker beginnnersfiestje (als je nou een maand of 5 vroeger was gepasseerd :X ) vergevingsgezind en snel genoeg (nou ja, ze zijn nooit snel genoeg }) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan