Kawa ZX-6R 2005 besteld!!

Arata;

full
 
Die 2brothers ziet er lelijk uit. Steken best ver uit.
Yoshi, Arato en Akra lijken n beetje op elkaar en
vindt ik persoonlijk de mooiste. Laser mag er ook
wezen met de mv agusta achtige dempers.


[edit zo te zien staan er inmiddels foto's op van alle
dempers :+ ]
 
Die 2brothers ziet er lelijk uit. Steken best ver uit.
Yoshi, Arato en Akra lijken n beetje op elkaar en
vindt ik persoonlijk de mooiste. Laser mag er ook
wezen met de mv agusta achtige dempers.


[edit zo te zien staan er inmiddels foto's op van alle
dempers :+ ]

Mee eens ;)

Ben zelf ook al flink aan het rond neuzen geweest mbt demper.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Akrapovic, het schijnt dat ie ook met db killer leverbaar is voor de liefhebber.

Dán heb je nog het verhaal met die rotor onder je buddy, voor zover mij bekend lossen tot nu toe alleen Akra, Nikko en Leovince dat probleem op met een vervanging.

Die arata is ook mooi maar alleen als vol systeem te bestellen en die is flink prijzig.

Grtz @rjan :W
 
Mee eens ;)

Ben zelf ook al flink aan het rond neuzen geweest mbt demper.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Akrapovic, het schijnt dat ie ook met db killer leverbaar is voor de liefhebber.

Dán heb je nog het verhaal met die rotor onder je buddy, voor zover mij bekend lossen tot nu toe alleen Akra, Nikko en Leovince dat probleem op met een vervanging.

Die arata is ook mooi maar alleen als vol systeem te bestellen en die is flink prijzig.

Grtz @rjan :W

Eej ik mis nog het plaatje van de Yoshi ;) . Die Akra is idd. mooi alleen als
je die kapjes van de knippers er af sloop is het wat minder omdat het kapje
van de akra er alleen aan de achterkant opzit. Yoshi is via Jethro flink
goedkoper te krijgen dus dat is wel n voordeel tegenover arata maar die
arata is echt heel mooi, ook de afwerking is mooi als je naar die bocht
kijkt (of ff bij Jethro informeren of ie ook aan arata kan komen :P )

ZX6-05-can.jpg
 
Mee eens ;)

Ben zelf ook al flink aan het rond neuzen geweest mbt demper.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Akrapovic, het schijnt dat ie ook met db killer leverbaar is voor de liefhebber.

Dán heb je nog het verhaal met die rotor onder je buddy, voor zover mij bekend lossen tot nu toe alleen Akra, Nikko en Leovince dat probleem op met een vervanging.

Die arata is ook mooi maar alleen als vol systeem te bestellen en die is flink prijzig.

Grtz @rjan :W

Hee Arjan,

Two brothers levert ook een kit voor de exup klep rotor

Maar ja ik vind de akra ook heel erg mooi ik kijk wel wat ik doe.

Voorlopig de origenele er onder

Greets :} :W
 
Heeft er al iemand een vervangingsdemper??
en natuurlijk piccies *D
heb op de laser site gekeken, maar foto vind ik niet erg duidelijk.
Weet niet wat ik van die 3 pijpjes moet denken.

Je moet dan even naar het zx6r topic gaan en dan kijken op pagina 36 daar vind je foto,s van de laserdemper die onder mn motor zit
 
Hee ZX-6R liefhebbers,

Lang geleden dit topic *D

Maar ik heb weer een nieuwtje voor mijn bike:

dsc019713vx.jpg


dsc019753ko.jpg


Na de Hyperpro stuurdemper heb ik nu ook de Hyperpro progressive veren,
zowel voor als achter.

De bike stuurt nu helemaal als een scheermes en heeft door die veren ook een kortere remweg *D

Echt super :}

Ik heb ook die relais besteld voor de dubbele koplamp bij veiligmotorrijden.nl
Hoop ik deze week nog binnen te krijgen ;)

Hier nog een piccie van de achter veer:

dsc022065br.jpg


Greets :} :W

P.s. Ik zoek nog een mooie hugger iemand misschien tips *D
 
Laatst bewerkt:
Hé ZX-6Erie

Erg mooi hoor die vering, ziet er gááf uit :9~

Ik zie dat je er ook een andere ruit op hebt zitten, dat staat bovenaan op m'n verlanglijstje want met die originele ruit is het af en toe lastig om je snelheid af te lezen ;) .
Is er (of bij iemand anders bekend) een ruit die dezelfde bolling/vorm heeft als de originele ruit, maar dan dus wat hoger uitkomt ?? (géén double bubble dus)

Zero Gravity http://www.zerogravity-racing.com heeft wel een "sport - touring" (zie foto) maar dás nou net weer te hoog.

Iets er tussenin dus, iemand tips ?!

Grtz @rjan

full
 
Hé ZX-6Erie

Erg mooi hoor die vering, ziet er gááf uit :9~

Ik zie dat je er ook een andere ruit op hebt zitten, dat staat bovenaan op m'n verlanglijstje want met die originele ruit is het af en toe lastig om je snelheid af te lezen ;) .
Is er (of bij iemand anders bekend) een ruit die dezelfde bolling/vorm heeft als de originele ruit, maar dan dus wat hoger uitkomt ?? (géén double bubble dus)

Zero Gravity http://www.zerogravity-racing.com heeft wel een "sport - touring" (zie foto) maar dás nou net weer te hoog.

Iets er tussenin dus, iemand tips ?!

Grtz @rjan

(Afbeelding)

Hee Arjan,

Mijn ruitje is van Puig en het wel een dubbele bubble, maar het schelt echt enorm met het orginele ruitje, nu kan je echt duidelijk je klok zien :Y

bedankt voor de info over de hugger van MDI, ik vind die van Ermax ook super maar weet nie hoeveel die kost.

Greets :} :W
 
Hee,

Gisteren is mijn dubbellicht setje binnen gekomen, ik alles netjes gemonteerd volgens de handleiding, doet ie het niet :(

Ik een mailtje gestuurd dat ie het niet doe en dat ik um terug stuur voor een andere, blijkt het dat ik een tijdje aan het stel schroefje moet draaien en toen begon mijn lamp te branden gelukkig maar *D :} *O*

Ik vind het echt veel mooier nu allebei mijn lampen branden, ik zal morge of zo wel een paar piccies posten.

greets :} :W
 
ZX-6Erie;

Erg mooi dat allebei je lampen branden, waar het jij het besteld ?
Én wat kost het ongeveer ?

Prachtig :Y

Grtz @rjan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan