kawa ZX 750 R P

Millio

Die hard MF'er
22 mei 2002
446
0
Swifterbant
Hi,

Ben voor een vriend opzoek naar meer info over de
ZX750R P (officieel -> ZX 7 R ZX 750 P) uit '99, model '96
Let op, dit is GEEN ninja volgens mij.
Kan echter veel vinden over de ninja maar niet over deze versie.
Weet iemand een goede link of heb je zelf info, bedankt!

grt, Emiel

full
 
Ziek bikenet.nl -->
model 96 maar bouwjaar 99. In elkaar gezet in 99 maar naar model 96.
Ik begrijp het ook niet helemaal... vandaar ook de vraag of jullie er iets vanaf weten :P

Over het wel of niet ninja.
Je hebt toch de ZX7R ninja en de ZXR750 ??? :? of zit ik er nou helemaal naast? :? ? :?

Kijk, ik zie ook op de tank ninja staan (eh, nu eigenlijk pas) maar ik dacht dat er verschik zat tussen de zx7r en de zxr750...
Volgens mij heb ik koffie nodig...

Uit een review op motorcyclenews
**Launched as a replacement for the ZXR750, the 7R Ninja used ideas from its predecessor but was basically new from the deck up**
 
Laatst bewerkt:
Ziek bikenet.nl -->
model 96 maar bouwjaar 99. In elkaar gezet in 99 maar naar model 96.
Ik begrijp het ook niet helemaal... vandaar ook de vraag of jullie er iets vanaf weten :P

Over het wel of niet ninja.
Je hebt toch de ZX7R ninja en de ZXR750 ??? :? of zit ik er nou helemaal naast? :? ? :?

Kijk, ik zie ook op de tank ninja staan (eh, nu eigenlijk pas) maar ik dacht dat er verschik zat tussen de zx7r en de zxr750...
Volgens mij heb ik koffie nodig...

Ook goeie morgen!!!
Jij snapt het idd niet nee.
De ZXR750 en de ZX-7R zijn allebei Ninja's. Ninja is gewoon de sportmotor aanduiding van Kawasaki!!!
De ZXR750 is de voorganger van de huidige ZX-7R, maar in Amerika heette de ZXR750 modellen ZX-7 en de ZXR750R heette daar ZX-7R!!! Het verwarrend maar zo is het wel, geloof me, ik ben echt kawasaki gek dus ik heb al genoeg gezocht over deze mooie machientjes!!
Maar goed, aan de kleuren te zien zou je zeggen dat het een model van 96 is ja. Maar op het kenteken zou goed 99 kunnen staan. Misschien een geimporteerde????
Goed, ik hoop dat je nu wat wijzer bent. Je moet dus gewoon zoeken naar ZX-7R, das de echte naam van het beeste.

Groetjes,

ZXRené
 
Terug
Bovenaan Onderaan