Kawa ZX-7R net ingereden; voor weinig! addertje?

Wat moet ik doen?

  • Kopen! Zo snel als je kunt, anders is een ander je voor.

    Stemmen: 3 15,0%
  • Wees voorzichtig! Laat eerst een keuring of test doen door v

    Stemmen: 15 75,0%
  • Niet doen! Hier is iets serieus niet in de haak.

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
op de foto's ziet hij er goed uit,als je gaat kijken ,kijk goed of hij geen schade heeft gehad.
en als je hem mooi vind heb er je geen verkeerde motor aan.

suc6
 
Kost misschien wat, maar ik heb goede ervaring met Erik van Lent (www.erikvanlent.nl).
Wakostda dan? Om nou meteen een officiële offerte te laten doen is wat snel. Vertel es over je goede ervaring dan (één keer? waar kijkt hij naar?). :)
 
Nou, iedereen bedankt voor de tips :}
Net wezen kijken en deze motor is echt wat je noemt zo-goed-als nieuw :]
Dusss, als geen wonderen meer gebeuren ga ik m gewoon kopen *D
 
Nou, iedereen bedankt voor de tips :}
Net wezen kijken en deze motor is echt wat je noemt zo-goed-als nieuw :]
Dusss, als geen wonderen meer gebeuren ga ik m gewoon kopen *D


Hmmm... Als je zo'n motor voor die prijs te pakken krijgt en hij blijkt ook nog eens gewoon goed te zijn, dan heb jij je portie aan wonderen volgens mij voor de komende 5 jaar wel weer verbruikt. :} :}

Doe ons nieuwsgierige apen eens een lol en laat de stand van zaken weten na de eerstvolgende beurt?

Mvg
 
overjarig model (eigenlijk 1998)

maar ziet er aantrekkelijk uit!

kijken testrit (laten)maken en kopen voor de prijs hoef je het niet te laten is niet duur...........

het is in iedergeval een GEWELDIGE machine, veel middengebiedpower, en een lekere sound!
 
Nou, iedereen bedankt voor de tips :}
Net wezen kijken en deze motor is echt wat je noemt zo-goed-als nieuw :]
Dusss, als geen wonderen meer gebeuren ga ik m gewoon kopen *D

He ruudje hem je hem gekocht, hij is verwijderd van marktplaats dus ga er van uit dat i aan iemand verkocht is.
 
He ruudje hem je hem gekocht, hij is verwijderd van marktplaats dus ga er van uit dat i aan iemand verkocht is.
idd, hijs helemaal van mij nu! :]
eerste ritje ook gemaakt, zij het illegaal (zou ik dat hier wel posten :? ) en dus ook héél voorzichtig, ik heb nl nog 25 kW-restrictie. Tis wel wat anders als de nx250 die ik overigens nog steeds te koop heb staan O-) Voorlopig blijft de zx-7r nu wel in de garage staan.
De km-stand van 2600 klopt ook met een aan 100% grenzende zekerheid. Degene die met mij mee was geweest om te proefrijden kwam de week na aankoop nog iemand tegen die bij de verkoper in de straat woont en die bevestigde het verhaal van de verkoper dat die 7 dagen per week met zijn eigen bedrijf bezig is en daar genoeg geld mee verdient om leuke dingen te kopen (zoals oa een nieuwe zx-7r), maar vervolgens dus geen tijd over heeft om erop te rijden. De ideale tweedehands motor dus zo ongeveer, zeker gezien de toch best redelijke prijs. Al zal al dat stilstaan ook niet bevorderlijk zijn voor een motor. Hij heeft bijv nog nooit olie vervangen oid :X Toch maar eens doen binnenkort.
 
full
:P
 
idd, hijs helemaal van mij nu! :]
eerste ritje ook gemaakt, zij het illegaal (zou ik dat hier wel posten :? ) en dus ook héél voorzichtig, ik heb nl nog 25 kW-restrictie. Tis wel wat anders als de nx250 die ik overigens nog steeds te koop heb staan O-) Voorlopig blijft de zx-7r nu wel in de garage staan.
De km-stand van 2600 klopt ook met een aan 100% grenzende zekerheid. Degene die met mij mee was geweest om te proefrijden kwam de week na aankoop nog iemand tegen die bij de verkoper in de straat woont en die bevestigde het verhaal van de verkoper dat die 7 dagen per week met zijn eigen bedrijf bezig is en daar genoeg geld mee verdient om leuke dingen te kopen (zoals oa een nieuwe zx-7r), maar vervolgens dus geen tijd over heeft om erop te rijden. De ideale tweedehands motor dus zo ongeveer, zeker gezien de toch best redelijke prijs. Al zal al dat stilstaan ook niet bevorderlijk zijn voor een motor. Hij heeft bijv nog nooit olie vervangen oid :X Toch maar eens doen binnenkort.

Ok dan leuk dat het allemaal gewoon klopt heb je een mooie motor voor weinig veel plezier met je nieuwe motor en doe voorzichtig. :] :]

Heb je al wat mooie foto's van je nieuwe motor. en dan niet die geen van internet natuurlijk
 
Ok dan leuk dat het allemaal gewoon klopt heb je een mooie motor voor weinig veel plezier met je nieuwe motor en doe voorzichtig. :] :]

Heb je al wat mooie foto's van je nieuwe motor. en dan niet die geen van internet natuurlijk

neen, helaas nog geen foto's; heb geen digitale zooi, en foto's maken, ontwikkelen en inscannen duurt ietsje langer als een digitaal klikje ;)

maybe later 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan