kawa zx6r 636

makrrr

Rookie
27 apr 2007
23
0
beek
Beste mensen,

Wat kunnen jullie vertellen over de zithouding bij een 636 als je 1.93m bent?
Heeft hier iemand ervaring mee?

mvg,

makrr
 
Haha, dat lijkt me niet comfortabel.
Mijn ex heeft er wel eens op gezeten. Hij vond het niet lekker zitten bij zijn knieën, paste ook niet netjes.
Ik vind het ook een klein fietsje, ik ben 1.70 m.

Ben je er al eens gewoon op wezen zitten, waarschijnlijk zitten jou knieën dan ook niet lekker op zijn plaats.

Maar misschien zijn er hier wel mannen die daar anders over denken...
 
Ik zelf ben 1,98 en dat ziet er zo uit.

zx6rkleinfl3.jpg
 
MarcoZ heeft ook '03-'04 modellen gehad, is dacht ik ook best groot... en heb ik er nooit over horen klagen.
Maarja... die is in 't eerder genoemde topic ook bekend als "de aap" :+
 
Ik ga het gewoon eens proberen,maar ik kan nog niet echt erop rijden,moet einde van de maand
op examen.
 
ben 1.90 en heb een '03 zx6r. ik heb nergens last van. Wel is de zithouding extreem en daar moet je aan wennen, maar dat heeft weinig met mijn lengte te maken.
 
MarcoZ heeft ook '03-'04 modellen gehad, is dacht ik ook best groot... en heb ik er nooit over horen klagen.
Maarja... die is in 't eerder genoemde topic ook bekend als "de aap" :+
1,96 is helemaal niet groot :+

je zit wel enigszins opgevouwen, maar heb niet echt problemen ermee. Rij wel alleen circuit, dus max 30minuten achter elkaar. Geen idee hoe het op langere stukken rijdt.
Heb ook een zx10r 2004 gehad en die is vergelijkbaar qua grootte. Lange stukken rijden daarmee was geen probleem.
 
ik ben 1.92 en heb 33000 km gereden met een zx6r,zithouding is sportief maar verder geen probleem,zx-10r is ook geen probleem,gewoon ff wennen.

Andere motors voelen vaak heel erg toer aan qua zithouding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan